همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

بهترین سرویس دهنده های ADSL


روزنامه هفت صبح: هیچ چیز به اندازه استفاده از یک سرویس بد اینترنت کلافه کننده نیست. این نارضایتی می تواند دلایل زیادی داشته باشد؛ از مودم نامناسب گرفته تا فاصله زیاد با مرکز تلفن منطقه یا حتی ترافیک بالا در منطقه ای که در آن سکونت دارید. در بعضی موارد راهنمایی گرفتن از تیجربه اطرافیان هم دردی را دوا نمی کند چون ممکن است دوستانتان در منطقه ای از سرویس استفاده کنند که وضعیت کلی خدمات در آنجا با منطقه شما کاملا تفاوت دارد.

 
تنها راه چاره آزمون و خطاست. در چنین مواقعی وضعیت پیچیده می شود چون شما به معنای واقعی کلمه کلافه اید و می خواهید در کمترین زمان ممکن مشکل را حل کنید. معمولا مراجعه به سایت اینترنتی خدمات دهنده ها اولین قدم است. ما سعی کرده ایم خودمان را در چنین شرایطی قرار دهیم و به صورت اورژانسی یک سرویس دهنده جدید پیدا کنیم. موضوع قیمت و تنوع تعرفه ها مهمترین معیاری بوده که در نظر گرفته ایم.  

 
به غیر از مخابرات که هنوز از یک وبسایت با طراحی قدیمی استفاده می کنند، بقیه سرویس دهنده های اینترنتی به سراغ طراحی جدید با رنگ های جذاب رفته اند. با اینحال وبسایت شرکت مخابرات همچنان کار راه انداز به نظر می رسد.

 
شرکت مخابرات استان

 
* چرا باید مشترک شان شد

 
آنها ارزان ترین تعرفه ها را ارائه می دهند. وقتی برای مدت زمان طولانی پول زیادی خرج کرده اید و اینترنت با کیفیت دریافت نکرده اید، این قابلیت مخابرات بیشتر به چشم می آید.

 
آنها به تازگی اینترنت 10 مگابیت بر ثانیه را در منوی شان ثبت کرده اند اما مثل قدیم ها اجازه می دهندس رعت 64 بیت سفارش دهید. هزینه این خرید در بسته سه گیگابایتی، ماهیانه حدود هشت هزار و 500 تومان می شود.

 
آنهایی که سرویس 128 کیلوبیتی سفارش دهند می توانند حجم پنج گیگابایت انتخاب کنند و ماهیانه 11 هزار تومان بپردازند. شاید در شرایط فعلی حداقل انتخاب یک سرعت 512 کیلوبیتی با حجم مصرف پنج گیگابایت باشد که برایتان ماهیانه 15 هزار و 500 تومان محاسبه می شود. اگر فکر می کنید مصرف تان بیشتر از این حرف هاست باید اشتراکی یک مگابیتی با حجم هشت گیگابایت بخرید و بهای آن را معادل 27 هزار و 500 تومان بپردازید.

 
با همین حجم می توانید سرعت دو مگابیتی را انتخاب کنید که 31 هزار تومان قیمت گذاری شده است با سرعت پنج مگابیت بر ثانیه ای که در هر ماه 32 هزار و 500 تومان خرج روی دست تان می گذارد. مخابرات یک سرویس 10 مگابیت بر ثانیه ای هم دارد که 33 هزار و 500 تومان فروخته می شود.

 
مشترکان پرمصرفی که به یک اشتراک نامحدود نیاز دارندتنها می توانند سرعت های 128 کیلوبیت، 256 و 512 کیلوبیت را انتخاب کنند و بهای آن را به ترتیب در هر ماه 12 هزار و 500 تومان، 15 هزار تومان و 24 هزار تومان بپردازند.

 
* برگ برنده

 
در بعضی مراکز مخابراتی تنها گزینه پیش روی مشترک هستند. می توانید صورتحساب خود را دو ماه یک بار روی قبض تلفن ثابت پرداخت کنید.

 
صبانت

 
* چرا باید مشترک شان شد

 
پشت سرشان حرف های زیادی وجود دارد که همه مثبت هستند. مشترکان زیادی دارند که همیشه درباره شان خوب می گویند.

 
وبسایت صیانت زیاد امروزی نیست اما خیلی زود می توان لینک تعرفه ها را پیدا کرد. ارزان ترین شان یک اشتراک یا سرعت 128 کیلوبیت بر ثانیه و حجم ماهیانه سه گیگابیت است. کافی به نظر نمی رسد اما قیمت آن تنها 13 هزار و 50 تومان است.

 
انتخاب گزینه حجم نامحدود با سرعت 128 کیلوبیت بر ثانیه کار عاقلانه ای نیست اما مشترکان صیانت می توانند 11 هزار و 250 تومان پرداخت کنند و آن را بخرند. داستان اشتراک یکماهه بسته 40 گیگابایتی با سرعت شش مگابیت بر ثانیه همچنین وضعیتی دارد و قیمت آن به 106 هزار تومان می رسد. در عوض این ولخرجی می توانید همان سرعت را با حجم دانلود 10 گیگابایت در ماه سفارش دهید و تنها 42 هزار تومان پرداخت کنید.

 
در مدل های مدت دار می توان روی اشتراک یکساله حساب باز کرد کهس رعت 512 کیلوبیت بر ثانیه ای آن با حجم 48 گیگابایت حدود 163 هزار تومان می شود. احتمالا وسط اشتراک مجبور می شوید دوباره حجم اضافی بخرید. ما بسته دو مگابیت بر ثانیه ای با 80 گیگابایت حجم دانلود را توصیه می کنیم که 256 هزار تومان فروخته می شود. می توانید با 292 هزار تومان سرعت هشت مگابیتی را سفارش دهید. خرید حجم نامحدود که مطلوب کاربران پرمصرف و عشق دانلود فیلم است، تنها در بسته های یکماهه امکانپذیر است.

 
* برگ برنده

 
بسته های هشت مگابیتی با حجم دانلود 80 گیگابایت در سال

 
پارس آنلاین

 
* چرا باید مشترکشان شد

 
جشنواره های فروش فوق العاده شان وسوسه کننده به نظر می رسد.

 
سعی کرده اند وبسایت مفید داشته باشند اما در عمل فقط مشترکان شان را گیج می کنند. روی وبسایت هم طوری بسته ها را چیده اند که امکان مقایسه سخت مخ شود. برای اینکه کارتان راه بیفتد باید خودتان نیازهایتان را بسنجید.

 
ارزان ترین انتخاب 9 هزار و 100 تومان قیمت دارد و احتمالا با سرعت 128 کیلوبیت بر ثانیه در هر ماه اجازه دارید دو گیگابایت دانلود کنید. انتخاب سرویسی با سرعت 512 کیلوبیت بر ثانیه و حجم مصرفی 10 گیگابایت در ماه منطقی به نظر می رسد و قیمت آن 28 هزار و 700 تومان است.

 
با هزینه ای کمتر می توانید سرعت تان را تا دو مگابیت بر ثانیه افزایش دهید اما در عوض حجم مصرفی تنها چهار گیگابایت در ماه خواهد بود. این سرویس دهنده اجازه می دهد سرعت 512 کیلوبیت در ماه را با شرط مصرف آزاد 90 هزار تومان بخرید. قیمت اشتراک نامحدود یک مگابیتی و دومگابیتی به ترتیب 219 هزار و 395 هزار تومان در ماه خواهد بود.

 
* برگ برنده

 
مودم هایی که به مشترکان شان ارائه می دهند، جزو بهترین های بازار است. بسته های یکساله شان هم عالی است.

 
آسیاتک

 
* چرا باید مشترک شان شد

 
بسته شهاب که با سرعت 10 مگابیت بر ثانیه اجازه می دهد در هر ماه 10 گیگابایت دانلود کنید. قیمت آن 43 هزار و 900 تومان است و اگر هزینه یک سال را به صورت یکجا پرداخت کنید، خرید ایده آلی انجام داده اید.

 
طراحی وب سایت شان عالی است، اینقدرکه ممکن است سرگرم بازی کردن با آن شوید و به کل، ماجرای خرید را فراموش کنید. ارزان ترین سرویس در آسیاتک تنها پنج هزار و 700 تومان هزینه دارد و با سرعت 128 کیلوبیت بر ثانیه اجازه می دهد تا یک گیگابایت در ماه به اینترنت متصل باشید. ما همین سرعت با حجم شش گیگابایت را توصیه می کنیم که 19 هزار و 700 تومان قیمت دارد.

 
128 کیلوبیت کافی نیست؟ می توانید به سراغ سرعت های بالاتر بروید. مثلا اشتراک 512 کیلوبیتی با حجم دانلود شش گیگابایت بخرید که قیمتش 23 هزار و 900 تومان است. قیمت همین سرویس با سرعت یک مگابیت بر ثانیه 24 هزار و 900 تومان می شود.

 
ممکن است حجم 10 گیگابایت در ماه را بپسندید و حاضر شوید ماهی 37 هزار و 900 تومان بپردازید. بالاترین سرعت در این سرویس دهنده 10 مگابیت بر ثانیه است که اجازه می دهد ماهی 10 گیگابایت دانلود کنید. قیمت این سرویس 43 هزار و 900 تومان است. اگر حاضر شوید کل هزینه یک سال این سرویس را به صورت یکجا پرداخت کنید، انتخاب عاقلانه تری کرده اید. این کار 463 هزار خرج برمی دارد و به نظر می رسد برای آنهایی که نمی خواهند به صورت منطقی دانلود کنند، بهترین انتخاب باشد.

 
آسیاتک همین بسته های ویژه ای به اسم DSLBOX عرضه می کند که شامل یک اشتراک پرسرعت و همچنین یک مودم است. ارزان ترین بسته 133 هزار تومان فروخته می شود و آسیاتک می گوید خریدار آن علاوه بر یک مودم D-Link اجازه استفاده از شش گیگابایت در روز و 100 گیگابایت در ساعات 4 تا 10 صبح را دارد. سرعت این سرویس 10 مگابیت بر ثانیه است.

 
بسته 199 هزار تومانی در سال 12 گیگابایت در ماه را پیش روی تان می گذارد و اجازه می دهد از ساعت 4 تا 10 صبح هم 200 گیگابایت دیگر استفاده کنید. انتخاب بعدی بسته آبی با حجم 24 گیگابایت در سال است که صاحب آن را مجاز به دانلود 300 گیگابایت اضافی در ساعات 4 تا 10 صبح می کند. قیمت این بسته 288 هزار تومان است.

 
* برگ برنده

 
بسته های DSLBOX ایده جذابی هستند، حتی با وجود اینکه حجم بسته ها با خساست عجیبی بسته شده است.

 
شاتل

 
* چرا باید مشترک شان شد

 
برای کاربران کم مصرف ایده آل هستند.

 
ارزان ترین سرویس شاتل یک اشتراک 128 کیلوبایتی با حجم دانلود چهار گیگابایت در ماه است که 13 نهزار و 900 تومان قیمت دارد. هزینه یکساله این اشتراک با حجم 22 گیگابایت 87 هزار تومان می شود.

 
خیلی ها به سراغ سرعت 512 کیلوبایت می روند. ارزان ترین شان 18 هزار و 900 تومان قیمت دارد و اجازه می دهد چهار گیگابایت در ماه دانلود کنید. اگر همین سرویس را با سرعت یک مگابیت بر ثانیه سفارش دهید همچنان می توانید در ماه چهار گیگابایت دانلود کنید اما باید 20 هزا رو 900 تومان بپردازید.

 
سریع ترین سرویس شاتل هشت مگابیت بر ثانیه سرعت دارد و در ماه اجازه می دهد چهار گیگابایت دانلود کنید. قیمت آن هم 41 هزار و 900 تومان است. با مرور جدول تعرفه ها می توان متوجه شد امکان اشتراک های بلندمدت یکساله وجود دارد اما حجم بسته ها طوری تعریف شده که خیلی زود محتاج خرید حجم اضافی شوید. مثلا با سرعت یک مگابیت بر ثانیه در کل سال فقط 22 گیگابایت دانلود در اختیار خواهید داشت. یعنی حتی کمتر از دو گیگابایت در هر ماه.

 
برای جبران این نقص شاتل مشترکانش را به خرید سرویس های نامحدود دعوت می کند. قیمت این بسته ها از 21 هزار تومان در ماه شروع می شود و به 400 هزار تومان در ماه ختم می شود. با این آخری می توانید سرعتی در حدود دو تا شش مگابیت بر ثانیه در اختیار داشته باشید و به صورت نامحدود دانلود کنید.

 
* برگ برنده

 
تخفیف های خوبی برای مودم های زایکسل در نظر گرفته اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد