همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

عکس: دختری با لباس مردانه در استادیوم فوتبال!


به گزارش عصرخبر به نقل از العربیه، بازی شب گذشته میان تیم های  الاتحاد و الشباب با حضور بیش از شصت هزار نفر در استادیوم الجوهره جده برگزار شد. این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود الشباب پایان یافت.

عاطی بن عطیه القرشی، سخنگوی رسانه ای پلیس منطقه مکه عملکرد این دختر را مخالف قوانین ورزشگاه بر شمرد و گفته که این تماشاگر توسط یکی از نیروهای امنیتی دستگیر و بازداشت شده است.

 
از شب گذشته تا امروز کاربران سعودی در شبکه های اجتماعی از جمله تویتر و فیس بوک، تصویر این دختر را در حالی که در جایگاه تماشاگران نشسته است، منتشر کرده اند.

القرشی با اشاره به اینکه این دختر بلیط بازی الاتحاد و الشباب را از طریق اینترنت تهیه کرده بود، اظهار داشت که وی در حالی که لباس مردانه به تن کرده بود، بازداشت شد.

اظهاراتی درباره «پاشایی» که جنجال آفرید


تحلیل آنچه به «پدیده پاشایی» شهرت یافت، بار دیگر حاشیه‌ساز شد. این‌بار نه مرگ پاشایی و واکنش و حضور گسترده و غیرقابل پیش‌بینی مردم، بلکه اظهارات جنجالی روشنفکران و جامعه‌شناسانی که در کمتر از یک ماه از گذشت این اتفاق، برای چندمین بار به تحلیل این پدیده نشسته بودند، خبرساز شد.

به گزارش اعتماد، انجمن جامعه‌شناسی دانشگاه تهران روز سه‌شنبه ١٨ آذرماه نشستی تحت عنوان «پدیدارشناسی فرهنگی یک مرگ» با حضور اساتید و جامعه‌شناسانی همچون حمیدرضا جلایی‌پور، سعید معیدفر، یوسفعلی اباذری، نعمت‌الله فاضلی، محمدسعید ذکایی، هادی خانیکی، محمد‌امین قانعی‌راد و ... در تالار ابن‌ خلدون دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار کرد.
  ادامه مطلب ...

عکس: بخشش اعدام در ایران عکس سال آسوشیتد پرس


عکس بخشش اعدامی در پای چوبه دار در شهرستان نور ایران به عنوان یکی از عکس های سال خبرگزاری آسوشیتدپرس انتخاب شد. عصرایران ، مریم علی نژاد" مادر جوان مقتول در 26 فروردین ماه امسال قاتل فرزندش را در پای چوبه دار بخشید و این بخشش بازتاب گسترده ای در رسانه های بین المللی داشت.

کشورهای بدون ارتش دنیا (+عکس)


کشور کوچک جزیره ای پالائو در 800 کیلومتری شرق فیلیپین در اقیانوس آرام نیز هیچ وقت ارتشی نداشته است. آمار جرایم در این کشور تقریبا نزدیک به صفر است و 30 کارمند حقوقدان کار اداره قوه قضاییه این کشور را بر عهده دارند.

عصرایران:  کشورهایی در جهان هستند که ارتش ندارند و کار تامین امنیت در این کشورها که غالبا کشورهای کوچک و جزیره ای هستند از سوی برخی نیروهای امنیتی داخلی یا خارجی و یا با عقد قراردادهایی از سوی ارتش های کشورهای بزرگ مجاور تامین می شود.

در زیر نگاهی شده است به لیست برخی از این کشورها:

پراکندگی جغرافیایی کشورهای بدون ارتش در جهان


 
ادامه مطلب ...

ماجرای سهام پدیده و سازمان بازرسی کشور


ماجرای سهام پدیده و سازمان بازرسی کشور
 
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با افشای چند پرونده بزرگ فساد در کشور گفت: در یکی از پرونده ها یک شرکت اقدام به عرضه 2 میلیارد سهام کرده است.
 
ناصر سراج عصر دوشنبه در همایش ملی مبارزه با فساد در مورد برخی پرونده های بزرگ در سازمان بازرسی کل کشور گفت: با توجه به عدم محدودیت در عرضه سهام و عدم نظارت سازمان بورس یک شرکت سهامی خاص توانسته سهام 100 تومانی خود را به 2 میلیارد سهام بفروش برساند و امروز قیمت سهام این شرکت به برکت تبلیغات یکهزار میلیاردتومانی در صدا و سیما به هر سهم 11 هزار تومان افزایش دهد.   ادامه مطلب ...

انوشیروان ارجمند درگذشت


انوشیروان ارجمند بازیگر پیشکسوت سینما ، تئاتر و تلویزیون امروز (یکشنبه) پس از تحمل بیش از دو هفته بیماری در سن 73 سالگی درگذشت .

به گزارش ایرنا ، زنده یاد ارجمند از چندی پیش به دلیل سکته قلبی در بیمارستان پارسیان تهران بستری بود.

ارجمند در 27 مهرماه سال 1320 در زاهدان چشم به جهان گشود ، وی برادر بزرگتر داریوش ارجمند (بازیگر) پدر پیروز (رییس مرکز موسیقی ) و برزو ارجمند است.

زنده یاد ارجمند در اواخر دهه 40 به عنوان بازیگر و کارگردان تئاتر در مشهد فعالیت خود را آغاز کرد.  ادامه مطلب ...

نکاتی برای مدیریت کارآمد ایمیل


نکاتی برای مدیریت کارآمد ایمیل
 
عصر ایران: با استفاده از چد ترفند ساده می توانید عملکرد کارآمدتری در حساب کاربری ایمیل خود داشته باشید. برخی از این ترفندها از کارکردهایی که در اکثر برنامه های ایمیل یافت می شوند سود برده، و برخی دیگر را می توانید با توجه به عادات خود تغییر داده تا گردش کار حساب ایمیل را ارتقا دهید. این ترفندها به بازسازی چگونگی استفاده از ایمیل کمک کرده و اندکی آینده نگری را هنگام حذف و یا آرشیو ایمیل ها در اختیار کاربر قرار می دهند. 

   ادامه مطلب ...

پشت پرده بازداشت یک هفته‌ای مدیرعامل پرسپولیس


یک هفته از بازداشت مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گذرد و هنوز دلیل مشخصی برای طولانی شدن این بازداشت اعلام نشده است. در حالی که در لحظات اولیه بازداشت، مشکلات مربوط به مدیریت گذشته باشگاه پرسپولیس، عامل اصلی این بازداشت معرفی شد اما با مصاحبه وکیل شرکت بهنام پیشروی کیش مشخص شد که دلایل دیگری عامل این بازداشت بوده است. حالا و در حالی که یک هفته از حضور حمیدرضا سیاسی در اوین می‌گذرد زمزمه‌های مبنی بر ارتباط مدیرعال پرسپولیس با عناصر مشکوک، همان ماجرای معروف جهانشهاهی و رئال مادرید، یکی از دلایل بازداشت سیاسی بوده است.
 
ادامه مطلب ...

چاپ جزوه داعش درباره رابطه جنسی با بردگان زن و دختر (+عکس)


به گزارش ایرنا به نقل از سی ان ان، در این جزوه ها که با چاپ رنگی توسط شبه نظامیان داعش منتشر شده، تاکید شده است که رابطه جنسی با 'زنان کافر' و حتی 'دختران نابالغِ آنان' آزاد است.

 
این جزوه ها چندی پیش روی تارنمای رسمی داعش نیز منتشر شده بو 
ادامه مطلب ...

چه کسی مانع رسیدن به توافق شد؟


دیپلماسی ایرانی: بخش مطالعات خاورمیانه اندیشکده «ویلسون» در واشنگتن، ویژه نامه ای را با عنوان «بعد از مذاکرات ایران و 1+5» منتشر کرده است. 32 متخصص مسائل خاورمیانه و ایران در حوزه های روابط و امنیت بین المللی با طرح نقطه نظرات خود، به نوعی آینده بعد از مذاکرات را پیش بینی کرده اند که "دیپلماسی ایرانی" طی چند روز پیاپی آنها را منتشر می کند.

   ادامه مطلب ...

حرکات آکروباتیک مادربزرگ +تصاویر


فارس،‌ نوه‌های یک مادر بزرگ 81 ساله  چینی در اقدامی جالب و هیجان‌انگیز تصمیم گرفتند که او را در چتربازی با خود همراه کنند و تجربه این پرواز شیرین را برای مادربزرگ خود ایجاد کنند.

همه ما می‌دانیم که تجربه پریدن از هواپیما و انجام مانورهای آکروباتیک در طول سقوط برای افراد عادی بسیار هیجان‌انگیز است چه برسد به یک پیرزن 81 ساله.

  ادامه مطلب ...

ایران رکورددار تعداد کاربران اینترنت


به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه سی ان ان، جان دیفتریوس تهیه کننده سری برنامه های بازار خاورمیانه برای شبکه گفت: « فناوریهای مختلف ازقبیل لپ تاپ، گوشی های تلفن همراه و تبلت و انواع رایانه وارد همه ابعاد و شئون زندگی امروزی شده است.

 
 باآنکه متوسط درآمد مردم منطقه خاورمیانه در زمره بالاترین درآمدهای جهانی قرار دارد، ضریب نفوذ اینترنت در این منطقه نسبتا پایین است. البته این روند در حال تغییر است.
  ادامه مطلب ...

افشاگری کارمند سابق ناسا و حیرت جهانیان


باشگاه خبرنگاران: افشاگری برخی از کارکنان در سازمان‌های بزرگ در ایالات متحده می‌تواند از کارهای مخفیانه آن‌ها برای جهان پرده برداری کند.

 
یک زن که در گذشته کارمند سازمان فضایی ناسا بوده است در مصاحبه با یک رادیوی محلی آمریکایی اعلام کرده است هنگامی که در سال ۱۹۷۹ مشغول ضبط یک فیلم دریافتی از کاوشگر وایکینگ که در حال ردیابی امواج از سیاره مریخ بوده است به طور ناگهانی دو انسان را در حال راه رفتن بر روی سیاره مریخ مشاهده کرده است.
  ادامه مطلب ...

۷ منظره زیبا و شگفت انگیز در جهان


به گزارش باشگاه خبرنگاران، طبیعت شگفتی های زیادی دارد که لحظه های نفس گیری برای آدم درست می کند. منظره های حیرت انگیز و زیبای زیادی سرتاسر دنیا هست که شاید دیدن عکس هاشون در نظر اول واقعی به چشم نیاد.


چیزی که قطعیه، اینه که ما هنوز قسمت خیلی کوچکی از دنیا رو دیدیم، و با دیدن چشم اندازهای نقاط مختلف جهان، میتونیم چیزهای هیجان انگیزتری راجع به این گردالی که توش زندگی می کنیم بدونیم.
هفت منظره ی باور نکردنی شگفت انگیز رو ببینید.
  ادامه مطلب ...