همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

9 واقعیت جالب در مورد گوگل


برترین ها: گوگل، غول اینترنتی، خدای جست‌وجو یا هر چیزی که نامش را می گذارید، یک شرکت موفق آمریکایی است که برای هر سوال کاربر یک پاسخ جامع و کامل در چنته دارد. بر اساس آمار سال 2013 میلادی، سرمایه این کمپانی، 60 میلیارد دلار برآورد شده است. جالب است بدانید در هر ثانیه حدود 40 هزار جست‌وجو در این سایت صورت می گیرد و همین باعث شده یا یک شرکت موفق باشد  و افراد زیادی آرزوی کار در آن را داشته باشند.

 
دو نابغه کامپیوتر به نام های «سرگئی برین» و «لری پیج» با ایده «سازمان دهی اطلاعات دنیا»، چنین وب سایت جامع و عظیمی ساختند و شدند یار و همراه همیشگی کاربران اینترنت.
  ادامه مطلب ...

قدرت اوپک در دستان کدام کشورهاست؟


نشریه نشنال اینترست آمریکا در مقاله ای به قلم یوان میرنس نوشت: قدرت اوپک به طور فزاینده، روی معدودی از کشورهای عضو متمرکز می شود.

 
به گزارش ایرنا از مجله یادشده، اکنون اوپک را می توان به سه گروه تقسیم کرد؛ اول، کشورهای عراق، ایران و لیبی که آینده تولید نفت آنها احتمالا بیشتر بستگی به تغییر سیاست های آنها دارد تا طرح و برنامه.

   ادامه مطلب ...

عکس جالب مسی در کنار خانواده‌اش


مسی که دوباره با زدن ۹ گل در چهار بازی اخیر به فرم واقعی خود برگشته است، عکس جالبی از خانواده خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.
عکس/ مسی و خانواده‌اش زیر درخت کریسمس

عکس/ سلفی زورکی با فردوسی‌پور


در حاشیه دیدار تیم‌های فوتبال رسانه ورزش و دانشگاه شهید بهشتی

عکس/ سلفی زورکی با فردوسی‌پور

پدری که برای نجات فرزندش "کیسه بوکس" شد (+عکس)


طف و مهربانی که پدر و مادر به فرزند خود می کنند را نمی توان با چیزی در این دنیا تعویض کرد. آن ها حاضرند هرکاری برای زندگی فرزند خود بکنند و گاهی حتی از جان خود نیز می گذرند.
  ادامه مطلب ...

علی دایی این روزها کجاست؟/عکس


جام جم: برخی می گویند همسر علی دایی اجازه نمی دهد او به فوتبال برگردد البته بعید می دانیم همسر وی مخالف حضور مجدد او در فوتبال باشد اما با تمام این اوصاف باید گفت علی دایی این روزها به دلیل مشغله کاری و البته تلاش برای نهایت استفاده بردن از اوقات فراغت نمی خواهد در فوتبال حضور داشته باشد. او به شدت سرگرم کارهای تجاری اش در زمینه تولید پوشاک، ساخت و ساز و سایر کارهای تجاری اش است و در این میان فرصت بیشتری برای مسافرت به کشورهای مختلف دارد.  ادامه مطلب ...

قتل عام صدها هزار پرنده مهاجر در فریدونکنار!


قتل عام میلیون ها پرنده مهاجر در فریدونکنار!سالانه میلیون ها پرنده به بزرگترین زیستگاه زمستان گذرانی جهان در فریدونکنار مهاجرت می کنند که بنا به آخرین اعلام موسسه جهانی حیات پرندگان در 2003 حدود 700 هزار پرنده صید می شوند که اکنون این رقم به میلیون رسیده و مرگ خاموش آنها را به دنبال دارد.

به گزارش ایرنا، یکی از زیستگاه های طبیعی که به اعتقاد کارشناسان زیست محیطی جهان، بزرگترین زیستگاه زمستان گذرانی پرندگان در دنیاست، منطقه فریدونکنار در استان مازندران است.  ادامه مطلب ...

داعش چقدر با کربلا فاصله دارد؟


به گزارش خبرآنلاین، برای بسیاری از زائران ایرانی و خانواده های آنها در زمان سفر به عراق برای شرکت در راهپیمایی اربعین سوال این است که در شرایطی که داعش در بخشی از کشور عراق حضور دارد، آیا امنیت زائران اربعین تامین است؟

حتی برای بسیاری در ایران هنوز مشخص نیست که داعش دقیقا در چه جغرافیایی در حال جنگ با مردم عراق است. جستجوی میدانی و صحبت با مردم عراق نشان می دهد که در شهرهای نجف و کربلا اصولا موضوع هجوم داعش برای مردم از اهمیت بالایی برخودار نیست. از طرفی  وجود لایه های امنیتی فراوان در ورودی شهر نجف و خصوصا کربلا موجب شده است، موضوع حمله احتمالی داعش به عتبات مقدسه عراق منتفی باشد.

 عوامل محلی به خبرنگار اعزامی خبرآنلاین به عراق گفته اند که حضور داعش درشهر موصل در استان نینوا، استان الانبار و شهرهای تکریت و صلاح الدین رودرو است.  ادامه مطلب ...

پیشنهاد بی‌شرمانه ستاره لیگ برتری به مهماندار هواپیما!


یک چهره جنجالی فوتبال ایران که این اواخر حسابی خبرساز شده و روی جلد روزنامه‌ها رفته و صدالبته موقعیت خطرناکی در تیم فعلی‌اش دارد، اخیراً یک جنجال تازه درست کرد.روزنامه خبر ورزشی نوشت:  این ستاره لیگ برتری در سفر هوایی اخیر تیم شهرستانی‌اش به استان دیگر، برای اینکه برای همبازیان خود قیافه بگیرد و وانمود کند آدم بسیار محبوبی است، پیشنهاد بی‌شرمانه‌ای به مهماندار هواپیما می‌دهد و به خیال اینکه مهماندار هواپیما پیشنهاد او را می‌پذیرد، برخی همبازیان خود را در جریان می‌گذارد اما مهماندار هواپیما در اقدامی کاملاً طبیعی موضوع را به سرمهماندار انتقال می‌دهد و طرف هم برای گلایه نزد سرمربی و سرپرست این تیم لیگ برتری می‌رود. همین می‌شود که سرمربی و سرپرست هم جلوی تمام مسافران هواپیما یقه این به اصطلاح ستاره را می‌گیرند و او را وادار به عذرخواهی از مهماندار می‌کنند.

آسانسورهای آینده چه شکلی‌اند؟ + عکس


به گزارش ریسک نیوز، چرا که آسانسورهای آینده از تکنولوژی نیروی شناور مغناطیسی برای حرکت عمودی و افقی استفاده خواهند کرد.
آسانسورهای آینده چه شکلی اند؟ +عکس
 

 

ادامه مطلب ...