همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

عکس: شباهت عادل فردوسی پور و برادرش!


این تصویر مربوط می شود به زمانی که مجری برنامه 90، 25 ساله و در آغاز راه برنامه پرطرفدارش بود.

یک دیپلمات ۱+۵: مذاکرات به احتمال ۵۰ درصد تمدید می‌شود/ احتمال ۲۵ درصدی حصول توافق


یک دیپلمات ۱+۵: مذاکرات به احتمال ۵۰ درصد تمدید می‌شود/ احتمال ۲۵ درصدی حصول توافق
 
پایگاه خبری المانیتور روز چهارشنبه در گزارشی با موضوع دور تازه مذاکرات هسته‌ای که در شهر مسقط عمان برگزار شد، نوشته است که به نظر نمی‌رسد دیدارهای صورت گرفته در سه روز گذشته، به گشایشی در روند مذاکرات منجر شده باشد، با این وجود دیپلمات‌ها همچنان امیدوار هستند که بتوانند تا ضرب‌الاجل آذر ماه به نوعی از توافق دست یابند.  
ادامه مطلب ...

هواپیماها درسال2050چه فناوری‌هایی خواهند داشت؟+تصاویر


هواپیماها در سال 2050 چه فناوری‌هایی خواهند داشت؟ +تصاویر

کارشناسان صنعت هواوفضا معتقدند که با توجه به افزایش هفت برابری ترافیک هوایی و انتشار چهار برابری گازهای گلخانه‌ای در سال 2050، انقلابی گسترده در طراحی هواپیماها کاملا ضروری است.  ادامه مطلب ...

مایلی‌کهن در زندان اوین |عکس|


در پی شکایت دایی و رای دادگاه با خبر شدیم محمد مایلی‌کهن سرمربی سابق تیم‌ملی فوتبال ایران ساعتی پیش برای اجرا حکم حبس 4 ماهه اش وارد محوطه زندان اوین شد و همراه با ماموری که به او دستبند زده بود، برای تکمیل مراحل اداری، بدون مقاومت به زندان رفت.

 

ادامه مطلب ...

کشور شما چه بویی دارد؟


ایسنا، فرودگاه «هیترو» در لندن با در نظر گرفتن این نکته به تازگی دستگاهی را در سالن بدرقه مسافران خود نصب کرده که «استشمام جهان» نام دارد و مسافرانی که عازم کشورهای مختلف جهان هستند می‌توانند روی این کره نمادین زمین رایحه کشور مقصد خود را استشمام کنند. این کره در ترمینال ۲ فرودگاه هیترو که به تازگی افتتاح شده نصب شده است.

 
برای این کره نمادین، رایحه پنج کشورر برزیل، چین،‌ ژاپن، آفریقای جنوبی و تایلند تعیین شده است.  ادامه مطلب ...

هیجان انگیزترین پل شیشه‌ای +تصاویر

پل شیشه‌ای در لندن یکی از جدیدترین جاذبه‌های گردشگری این کشور است که یکی از معروفترین پل‌های جهان به حساب می‌آید.


 
ادامه مطلب ...

سه مورد از ویژگیهای جدید و دوست داشتنی ویندوز 10


مایکروسافت گویا بعد از تجربه نه چندان خوشایند ویندوز 8 اکنون با قدرت وارد صحنه میشود. ویندوز 10 از هم اکنون ویژگیهای خوب خود را به رخ میکشد و توجه بسیاری از محافل و رسانه های فناوری را به خود جلب کرده است. سه نمونه از ویژگیهای خوب این ویندوز آینده، موضوع امروز ما است.

به گزارش «تابناک» اخیرا مایکروسافت اقدام به انتشار نسخه Technical Preview از ویندوز 10 کرده است که همراه با تعداد زیادی امکانات جالب جدید و بیش از هفت هزار مورد بهینه سازی در واسط کاربری و پشت صحنه است. برخی از مهمترین این موارد، بازگشت منوی Start، استفاده از App های مدرن، دسکتاپ مجازی و Task View است که در خصوص دو مورد آخر پیش از این به کل خلاصه سخن گفته بودیم.

در واقع اغلب این تغییر و تحولات متمرکز بر روی کاربران دسکتاپ است تا قدرت کاربری آنها را همانند ویندوز 7 و XP افزایش دهد. ما از بین همه این تغییر و تحولات، سه نمونه کاربردی و جالب را برای شما شرح میدهیم:

سه مورد از ویژگیهای جدید و دوست داشتنی ویندوز 10 
ادامه مطلب ...

احتمال انتقال مرتضی پاشایی به بخش عمومی


طبق آخرین اخبار از بیمارستان بهمن به احتمال قوی با ادامه روند بهبودی مرتضی پاشایی وی که طی روزهای گذشته در بخش «آی‌سی‌یو» بستری بوده است،‌ با دستور پزشکان به بخش عمومی منتقل خواهد شد.

به گزارش جام جم به نقل از موسیقی ایرانیان، یکی از نزدیکان مرتضی پاشایی با اعلام این خبر گفت: «خوشبختانه وضعیت «مرتضی پاشایی» رضایت‌بخش است و به همین دلیل احتمال دارد با دستور پزشکان وی به بخش عمومی بیمارستان منتقل شود.» 
ادامه مطلب ...