همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

عمل جراحی 900000 تومانی روی ماهی (تصاویر)


  

صاحب این ماهی طلایی که 10 سال است از او نگهداری می کند، به بیمارستان حیوانات لورت اسمیت در ملبورن استرالیا مراجعه کرد و از متخصصان آنجا درخواست کرد ماهی طلایی او را عمل کنند. دکتر تریستان ریچ از دامپزشکان برجسته این مرکز نیز به صاحب این ماهی طلایی پاسخ مثبت داد و درنهایت این ماهی در هفته گذشته مورد عمل جراحی قرار گرفت.
 
به گزارش رویترز، دکتر ریچ برای آماده کردن جورج (ماهی طلایی) برای عمل، او را درون تنگی از آب محتوی مواد بیهوش کننده قرار داد. جورج پس از مدتی شنا کردن بیهوش شد و به خواب رفت. سپس دکتر ریچ لوله ای کوچک در دهان جورج قرار داد تا آب و اکسیژن را به او منتقل کند، مواد بیهوش کننده را که روی آبشش های جورج رسوب کرده بود، شست؛ سپس تومور را برداشت و زخم را با چهار بخیه بست.

پس از پایان این عمل که 45 دقیقه به طول انجامید، آنتی بیوتیک و داروی مسکن به جورج داده شد و این ماهی طلایی خوش شانس به واحد ریکاوری منتقل شد که البته چیزی جز یک تنگ معمولی آب نبود. پس از چند دقیقه جورج شروع به شنا کردن کرد.
 
صاحب این ماهی طلایی نیز پس از پرداخت 300 دلار هزینه عمل جراحی به همراه ماهی طلایی 10 ساله اش به خانه بازگشت. این عمل جراحی هرچند خیلی عجیب و غریب به نظر می رسد، اما نخستین نمونه از این نوع نیست.









نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد