همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

زبان این مرد بعد از کما عوض شد+عکس


«بن مک ماهون»، جوان 22 ساله و استرالیایی تباری است که در سال 2012 میلادی در یک سانحه رانندگی به اغما رفته بود و پس از مدتها، به هوش آمد اما اتفاق عجیب آنست که وی پس از به هوش آمدن، تنها به زبان چینی سنتی حرف می‌زند و زبان مادری‌اش یعنی انگلیسی را کاملاً فراموش کرده است.

زبان این مرد بعد از کما عوض شد+عکس  

مک ماهون، هم‌اکنون در چین مجری یکی از برنامه‌های کمدی تلویزیونی است و در آن نمایش‌هایی به زبان چینی سنتی (ماندارین) اجرا می‌کند.

زبان این مرد بعد از کما عوض شد+عکس

نظرات 1 + ارسال نظر
الیاس یکشنبه 23 شهریور 1393 ساعت 12:27 http://avabloger.com

سلام
خوبی؟ نمیشناسی نه؟ الیاسم قرار بود یک سایت شبیه بلگفا طراحی کنم؟ یادت اومد؟ سایتمو را انداختم اگه دوست داشتی بیا تو سایت منم وبلاگ داشته باش خوبی سایت من اینه که می تونی عکساتو تو خود سایت اپلود کنی وبلاگت شبیه سایت میشه تازه راه اندازی کردم به امید خدا کم کم میارمش بالا بهتر میشه لطفا توهم بهم کمک کن اینم
ایدی یاهو من avabloger
ایمیل منم که alenabi@hotmail.com
ادرس سایت avabloger.com
اگر خواستی عضو بشی از این لینک برو http://avabloger.com/wp-signup.php یا از قسمت نام نویسی که تو قسمت اطلاعات هست می تونی عضو بشی
وبلاگ خودمم که میشه elyas.avabloger.com
وقتی عضو سایت بشی می توانی بری تو پنل خودت با وبلاگت کار کنی مثلا من پنل وبلاگ من میشه elyas.avabloger.com/wp-admin ولی حتما باید ایمیل درست بدی چون پسورد برای ایمیلت میاد
قربان شما الیاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد