همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی


مجموعه تصاویری که در اینجا مشاهده می‌کنید از نحوه عکس‌برداری عکاسان حرفه‌ای جمع‌آوری شده است.

به این می گن شکار لحظه ها

 
ادامه مطلب ...

تست سلامت: چقدر استرس داری؟


استرس و فشارهای روحی بخشی جدانشدنی از زندگی روزمره ماست، ولی اگر این فشارها در یک دوره زمانی طولانی در حد بالایی باشد، می تواند به سلامت روحی ما آسیب برساند.

 
با پاسخ دادن به چند پرسش که در زیر آمده، می توانید میزان استرس خود را بسنجید. این آزمون با همکاری «انجمن مشاوره و روان درمانی بریتانیا» تهیه شده است. روز ششم نوامبر در بریتانیا «روز ملی آگاهی رسانی درباره استرس» نام گرفته که هدف از آن کمک به تشخیص میزان استرس و کاهش آن است.  ادامه مطلب ...

زبان این مرد بعد از کما عوض شد+عکس


«بن مک ماهون»، جوان 22 ساله و استرالیایی تباری است که در سال 2012 میلادی در یک سانحه رانندگی به اغما رفته بود و پس از مدتها، به هوش آمد اما اتفاق عجیب آنست که وی پس از به هوش آمدن، تنها به زبان چینی سنتی حرف می‌زند و زبان مادری‌اش یعنی انگلیسی را کاملاً فراموش کرده است.

زبان این مرد بعد از کما عوض شد+عکس 
ادامه مطلب ...

اسناد ادعایی جدید درباره مرتضوی + تصاویر


برخی از این اسناد و توضیحات مرتبط با آنها که سایت «پیام نو» منتشر کرده است، در پی می‌آید:
 
سلام عید آقای رئیس، هر نفر 500 هزار تومان
 
«به هرکس از پرسنل، محافظین، کارمندان و اعضای خانواده تامین اجتماعی که سه بار برای تبریک تحویل سال در هتل هما و هتل نگین رضوی به دیدار سعید مرتضوی رفته‌اند، مبلغ 150 هزار تومان تا 500 هزار تومان پرداخت شود.»   ادامه مطلب ...

جدیدترین آمار از وضعیت بازار کار کشور/ مردم دقیقا چه مشاغلی دارند؟


جدیدترین آمار از وضعیت بازار کار کشور/ مردم دقیقا چه مشاغلی دارند؟
 
به گزارش مهر، در حال حاضر کل اشتغال زایی کشور از طریق بخش های کشاورزی، صنعت و خدمات صورت می گیرد و مجموعه شاغلان کشور که 21 میلیون نفر هستند به صورت مستقیم و غیرمستقیم در زیرگروه های بخش های یادشده فعالیت می کنند. 
ادامه مطلب ...