همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

قطاری به سمت شهر آرزوها! (+عکس)


هزاران نفر با پرداخت 100 دلار سوار این قطار شده و توسط آن به نزدیکی مرز های آمریکا منتقل میشوند به امید اینکه بتوانند وارد کشور آرزوهای خود یعنی آمریکا شوند.

 
در طول این سفر هر بلایی ممکن است بر سر آنها بیاید. از دزدی و غارت و تجاوز گرفته تا کشته شدن.

  



نظرات 1 + ارسال نظر
ابوالفضل عجمی دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 18:33 http://www.biya4baner.r98.ir

سلام دوست عزیز خسته نباشی , اگه مایل به تبادل لینک برای افزایش بازدید کننده هم وبلاگ من هم وبسایت تو هستی اگه موافق به تبادل لینک هستی وبلاگ من رو با نام .:: طراحی هدر و بنر با قیمتی ارزان ::. لینک کن بعد در قسمت .. تماس با ما .. وب من خبر بده و بگو با چه نامی لینکت کنم منتظره جوابت هستم و متشکرم دوست من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد