همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

جذابترین هنرپیشه زن ازدواج می کند + عکس


این هنرپیشه 30 ساله هالیوودی اکنون باردار است و به زودی با نامزد مشهورش " اشتون کاچر " ازدواج خواهد کرد. او در مصاحبه جنجالی اخیرش با یک مجله عنوان کرد مراسم ازدواجش کاملا خصوصی و بدون حضور میهمان خواهد بود. او در این مصاحبه افزود : برای گرم شدن کانون خانواده ام شغلم را رها خواهم کرد. دوست دارم تمام وقتم را صرف زندگی و فرزندم کنم.

جذابترین هنرپیشه زن ازدواج می کند +تصاویر


او میگوید : هرگز تصمیم نداشتم ازدواج کنم و اکنون تئوری من این است که هیچ کس را دعوت نکنم و کاملا خصوصی و شخصی ازدواج کنم. خانواده ام با این تصمیم مشکلی ندارند و از اینکه ازدواج کرده ام خوشحال هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد