همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

جذابترین هنرپیشه زن ازدواج می کند + عکس


این هنرپیشه 30 ساله هالیوودی اکنون باردار است و به زودی با نامزد مشهورش " اشتون کاچر " ازدواج خواهد کرد. او در مصاحبه جنجالی اخیرش با یک مجله عنوان کرد مراسم ازدواجش کاملا خصوصی و بدون حضور میهمان خواهد بود. او در این مصاحبه افزود : برای گرم شدن کانون خانواده ام شغلم را رها خواهم کرد. دوست دارم تمام وقتم را صرف زندگی و فرزندم کنم.

جذابترین هنرپیشه زن ازدواج می کند +تصاویر


او میگوید : هرگز تصمیم نداشتم ازدواج کنم و اکنون تئوری من این است که هیچ کس را دعوت نکنم و کاملا خصوصی و شخصی ازدواج کنم. خانواده ام با این تصمیم مشکلی ندارند و از اینکه ازدواج کرده ام خوشحال هستند.

هفده گل زیبا با ظاهری باورنکردنی + تصاویر


flowers-look-like-animals-people-monkeys-orchids-pareidolia-9

یک گلدان پر از گل هر مکانی را به شکلی باورنکردنی باروح و سرزنده می‌کند. اما واقعیت این است که هدف اصلی این زیبایی ما انسان‌ها نیستیم. شاید در وهله اول جذابیت گل‌ها نه برای چشمان زیبا پسند بشر، که برای آن دسته موجوداتی تهیه و تدارک دیده شده که وظیفه حفظ بقاء گونه آنها را بر عهده دارند. بله منظورم حشرات یا پرندگانی هستند که جذب رنگ، شهد یا عطر و بوی گل شده و وظیفه‌ی خطیر گرده افشانی گیاهان را خواسته یا ناخواسته برعهده می‌گیرند. این وظیفه مبهوت کننده نتیجه تکامل شگفت‌انگیز در رنگ یا شکل گیاهان است که سعی در جلب توجه هر چه بیشتر دارند. بعضی که حتی پا را فراتر از این نهاده و در مسیر این انقلاب تکاملی، شکل و ظاهری عجیب به خود گرفته‌اند به طوری که شباهت‌های عجیبی به دیگر جانوران یا موجودات تمثیلی پیدا نموده‌اند.
  ادامه مطلب ...

حرکت عجیب بی. بی. سی پس از باخت برزیل؛ یک تصادف یا یک شیطنت رسانه ای؟


شب گذشته و در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2014، تیم ملی آلمان با نتیجه 7-1 برزیل، میزبان مسابقات، را پشت سر گذاشت و به فینال راه یافت.

به گزارش  بلیچرریپورت، درست مدتی بعد از باخت سنگین برزیل مقابل آلمان ، شبکه بین المللی بی. بی. سی برنامه ای پخش کرد تحت عنوان "  Seven Wonders of Brazil " یا " عجایب هفت گانه برزیل". همزمانی پخش این برنامه با باخت 7- 1 برزیل، بسیاری را قانع کرد که این تنها یک تصادف نبود و بی.بی. سی با شیطنت برنامه مستند "عجایب هفت گانه برزیل" را پس از باخت برزیل بطور عامدانه پخش کرد تا به نوعی کنایه ای باشد به باخت سنگین برزیلی ها در جام جهانی در کشور خودشان.

تصویری از زمان پخش این برنامه که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است را مشاهده می نمایید:

کتک کاری 50 نماینده زن با کشیدن مو و پرتاب بطری‌ آب (+عکس)


طرح مالیات بر سود سرمایه از طریق معاملات سهام در بازارهای بورس در سال گذشته و با حمایت حزب کومینتانگ که اکثریت مجلس تایوان را در اختیار دارد، تصویب شد.


قرار بود این لایحه به صورت قانون از ماه ژانویه به اجرا در بیاید اما با مخالفت سرمایه گذاران و معامله گران در بورس های این کشور روبرو شده است.


به همین علت، دولت تصمیم به انجام اصلاحاتی در مورد این قانون گرفت که رأی گیری بر سر آن در مجلس، درگیری میان نمایندگان مخالف و موافق را به دنبال داشت.

کتک کاری

واکنش عجیب رونالدوی برزیلی پس از باخت تیمش + عکس


باخت تحقیرآمیز تیم ملی برزیل با نتیجه 7-1 مقابل آلمان، به نظر برای اسطوره فوتبال برزیل، رونالدو، اهمیت چندان نداشته است.

به گزارش 101 گریت گلز، رونالدو بیشتر زمان بازی برزیل و آلمان را در کنار گزارشگر روزنامه آلمانی بیلد، هنینگ فایندت، گذارند و به نظر چندان به بازی تیمش توجهی نداشت و بیشتر به فکر شرطبندی خودش با این گزارشگر بود. این گزارشگر آلمانی نهایتا شرط را به رونالدو باخت، تا ستاره اسبق فوتبال برزیل اینگونه با قیچی به جان موهای او بیافتد.

گفتنی است رونالدو در سال 2002  توانسته بود با درخشش خود به پیروزی برزیل مقابل آلمان در فینال و قهرمانی برزیل کمک زیادی بکند.

ضجه‌های عجیب زن برزیلی بعد از شکست مقابل آلمان+عکس


شکست عجیب برزیل مقابل آلمان در نیمه نهایی جام جهانی 2014 برای خیلی از مردم سرزمین قهوه دردآور و غیرقابل هضم بود.تیم ملی فوتبال برزیل جدال نیمه نهایی خود در جریان جام بیستم را با نتیجه غیرقابل باور 7 بر یک واگذار کرد تا دستش از جام قهرمانی در سرزمین خودش کوتاه بماند. اتفاقی که ضجه‌های مردم و مخصوصا این هوادار زن برزیلی را در پی داشت.