همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

بلایی که یک چینی سر این خودرو آورد+عکس


   یک فرد چینی که به تازگی صاحب خودروی تسلا مدل اس شده بود در هفته گذشته پس از تحویل خودروی خود از تسلا به یک چکش به جان آن افتاد و شیشه‌های آن را خرد کرد.

 
این فرد چینی که یو ژین کوان نام دارد یکی از سرمایه گذاران تجارت الکترونیک در کشور چین است که پس از دریافت خودروی 170 هزار دلاری خود شیشه‌های آن را خرد کرد و دلیل این کار را بی‌توجهی و بی‌اهمیتی شرکت تسلا به حقوق مشتریان عنوان کرد.

 
در ماه‌های گذشته آقای یو به نمایندگی از دیگر خریداران چینی تسلا که سفارش آن‌ها به دلایل مختلف و مشکل در مراحل قانونی تحویل با تأخیر مواجه شده بود بارها با شرکت تسلا تماس گرفته بود و حتی با آلون ماسک، شخص مدیر شرمت تسلا نیز مذاکره کرده بود. شکایات این خریدار خودرو زمانی آغاز شد که موعد تحویل خودرویش فرارسیده بود اما متوجه شد که تسلای مدل اسی که سفرش داده بود هنوز ساخته نشده است.

 
شرکت تسلا برای جبران خسارت دیرکرد در تحویل تعهد کرد که خودروی آقای یو را به عنوان نسخه ویژه به وی تحویل دهد به علاوه تجهیزات شارژ خودرو را به صورت رایگان در محل خانه وی نصب کند و در مدت زمانی که خودروی وی آماده تحویل می‌شود یکی از مدل‌های موجود در نمایشگاه تسلا در چین را در اختیار وی قرار دهند.

 
اما آقای یو با هیچ کدام از این پیشنهادها موافقت نکرد و بعد از چند ماه پس از تحویل خودروی خود به نشانه اعتراض به نا هماهنگی و عدم توجه شرکت تسلا به حقوق مشتریان در انظار عمومی خودروی خود را با چکش از بین برد.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد