همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

فعالیت جنسی فوتبالیست ها؛ دغدغه بزرگ مربیان حاضر در جام جهانی


جام جهانی فوتبال به نیمه راه خود رسیده است . مسابقاتی که از 12 ژوئن شروع شده و تا 13 جولای ادامه خواهد داشت. روزنامه موندودپورتیوو به یک موضوع حاشیه ای جالب در جریان جام جهانی پرداخته است. زندگی جنسی بازیکنان حاضر در این جام. این گزارش را اینجا بخوانید :  

زندگی جنسی بازیکنان حاضر در این جام که بعضا تا 40 روز را باید در اردوهای تیم ملی بمانند تبدیل به یکی از دغدغه های اصلی مربیان حاضر در این جام شده است. برخی به بازیکنان خود اجازه این کار را داده اند و برخی هم خیر.

به طور مثال اسکولاری سرمربی برزیل به بازیکنان خود این احازه را داده است که در روزهای استراحت ؛ در کنار همسر و یا نامزد خود حضور داشته باشند . این بازیکنان البته به گفته اسکولاری تنها مجازند تا رابطه جنسی سنتی داشته باشند و از انجام کارهای به زعم خودش آکروباتیک بپرهیزند.

دل بوسکه و یواخیم لو به بازیکنان خود در طول رقابتها برای چند ساعت اجازه فعالیت جنسی می دادند که البته روز قبل از مسابقه این کار ممنوع بود. مربیان تیم های آمریکا ،استرالیا ، ایتالیا ، انگلیس ، سوئیس ، هلند و اروگوئه هیچگونه ممنوعیتی برای بازیکنان خود در این زمینه ایجاد نکرده اند .

همچنین هستند مربیانی که یکسری محدودیت های عجیب برای بازیکنان خود در زمینه فعالیت جنسی ایجاد کرده اند.

بطور مثال مربی نیجریه فقط به بازیکنان متاهل خود اجازه این کار را داده است. دیدیه دشان مربی فرانسه نیز در هفته، یک روز را برای بازیکنان خود در نظر گرفته که بتوانند به امور جنسی خود بپردازند. او در این مورد گفت:" نمی خواهم بازیکنان من تصور کنند که در اردو ایزوله شده اند. "

از طرفی؛ هستند مربیانی که برای تحریک و تهییج بازیکنان خود فعالیت جنسی را هدف قرارداده اند. مارک ویلموتس مربی بلژیک به بازیکنان خود گفته است که در صورت رسیدن به نیمه نهایی اجازه می دهد تا همسر یا نامزد خود را به اردوی تیم بیاورند.

بلژیک در صورت برتری بر آمریکا در یک هشتم باید با برنده آرزانتین و سوئیس در یک چهارم روبرو خواهد شد.

مربی کاستاریکا نیز در صورت صعود این تیم به یک هشتم اجازه این کار را صادر می کرد که با انجام این کار پینتو به قول خود وفا کرد.

اما میگل اررا مربی مکزیک اعلام کرده که هیچ فوتبالیسیتی، 40 روز بدون داشتن فعالیت جنسی نمی میرد و هرگونه اقدام جنسی را ممنوع کرده است.

سال گذشته جاناتان دوس سانتوس در اردوی زیر 22 ساله های این کشور اقدام به خوشگذرانی با چندین فاحشه کرده بود که جنجال زیادی را در پی داشت.

همچنین سرمربیان بوسنی ، روسیه و شیلی نیز عقیده ای همچون مربی مکزیک دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد