همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

پای شکسته بازیگر زن، سر صحنه + تصویر

تینا آخوند تبار در سر صحنه فیلم «بی خوابی اسبها» از روی اسب افتاد و از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شد.

به گزارش جام جم، تینا آخوندتبار در ۵ خرداد ۱۳۶۶ در تهران و در خانواده ای نسبتاً ثروتمند به دنیا آمد. اصالت وی به روستای سراسب بخش بلده شهرستان نور استان مازندران بر می گردد. وی دارای مدرک لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب می باشد.

این بازیگر ۶ ماه از دوره های بازیگری استاد سمندریان را گذراند و بعد از آن برای ایفای اولین نقش خود به طور حرفه ای برای فیلم طلاق یه سبک ایرونی انتخاب شد . او حضورش در عرصه بازیگری را یک اتفاق می داند و می گوید عاشق بازیگری است.

پای شکسته بازیگر سر صحنه
نظرات 1 + ارسال نظر
تر سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 19:40

نگاهی به صورتحساب انداخت. جمله ای به چشمش خورد: همه مخارج با یک لیوان شیر پرداخته شده است. امضا دکتر هاروارد کلی زن مات و مبهوت مانده بود. به یاد آنروز افتاد. پسرکی برای یک لیوان آب در خانه را به صدا در آورده بود و او در عوض برایش یک لیوان شیر آورد. اشک از چشمان زن سرازیر شد. فقط توانست بگوید: خدایا شکر... خدایا شکر که عشق تو در قلبها و دستهای انسانها جریان دارد. آرزوتوازخدابخواه،بعدآیه زیروبخون:بسم الله الرحمن والرحیم لاحول ولاقوه الابالله العلی العظیم،این پیاموبه 9نفربفرست آرزوت برآورده میشه،باور نمیکردم واقعاقبول شداگه پاک کنی ونفرستی خداآرزوتوقبول نمیکنه ساعتتونگاه کن ببین 9دقیقه بعد1اتفاق خوشحالت میکن....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد