همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

این 5 بازیکن با پرسپولیس قرارداد می بندند

این 5 بازیکن با پرسپولیس قرارداد می بندند
 

محسن بنگر، رضا حقیقی، محمدرضا خلعتبری، پیام صادقیان و حسین ماهینی پنج بازیکنی هستند که در این فصل بابت بی‌پولی بسیار شاکی بودند و در مصاحبه‌هایشان مدام از جدایی قطعی در پایان فصل حرف می‌زدند.

 

اما جالب است بدانید همین چند نفر برای قرارداد فصل آینده منتظر مشخص شدن تکلیف پرسپولیس هستند و گفتند در صورتیکه مدیرعامل و سرمربی بعدی تیم ما را بخواهند حاضریم قراردادهایمان را تمدید کنیم. حتی خلعتبری طی تماس تلفنی با دو بازیکن تیم‌های مختلف از شرایط خوب پرسپولیس در فصل آینده صحبت کرده و گفته پرسپولیس بهترین تیم لیگ ایران است و از زمانی‌که به این تیم آمده فهمیده معنی تیم چیست!

خلعتبری گفته گزینه اولم پرسپولیس است و من قطعا فصل آینده هم در این تیم می‌مانم. همچنین محسن بنگر و حسین ماهینی هم در مصاحبه‌هایشان از ابهت پرسپولیس حرف زدند و گفتند در صورتی‌که مسئولین بخواهند فصل بعد بدون هیچ تردیدی قراردادشان را تمدید می‌کنند. رضا حقیقی که مدام صحبت از جدایی و حضور در تیم‌های قطری می‌زد بعد از حل شدن مشکل اتومبیلش از سوی علی پروین فعلا نمک‌گیر شده و با چرخشی 180 درجه‌ای اعلام کرده علاقمند است در پرسپولیس بماند چرا که هیجان این تیم را با هیچ جا عوض نمی‌کند.

پیام صادقیان هم مانند این چهار نفر از شرایطش در پرسپولیس بسیار راضی است و گفته قطعا فصل آینده هم در این تیم ماندگار هستم. اظهارنظر این بازیکنان درحالی اتفاق افتاد که همگی آنها بابت مشکلات مالی ناراحتند و مدام دم از جدایی می‌زنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد