همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

مسائل ضداخلاقی محافظان باراک اوباما بار دیگر خبر ساز شد

باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا برای سفر دوره ای از واشنگتن خارج شده است.

به گزارش  واحد خبر، وی در مرحله نخست سفرش به هلند رفت تا در نشست جهانی امنیت هسته ای شرکت کند که درشهر لاهه هلند برگزار می شد و روز گذشته به کار خودش پایان داد. اوباما در ادامه این سفر به ایتالیا، بلژیک، و عربستان سعودی سفر می کند. همانند همیشه چندین گروه امنیتی در این سفر اوباما را همراهی می کنند تا از او محافظت کنند.
 اما دو شب پیش در آمستردام (پایتخت هلند) اتفاقی رخ داد که سبب شد سه نفر از اعضای پلیس مخفی و نیروهای امنیتی محافظ اوباما از هلند به آمریکا بازگردانده شوند . آنها به دلایل انضباطی به آمریکا بازگردانده شدند.

به گفته منابع امنیتی، یکی از این سه نفر در هتلی در آمستردام درحالی پیدا شد که به علت مصرف زیاد مشروبات الکلی از حال رفته بود. او شب قبل را بیرون از هتل به مشروب خواری گذرانده بود. دو افسر امنیتی دیگر هم به همدستی با او متهم شده اند زیرا گفته می شود آنها در موقعیتی بودند که رفتار این مامور امنیتی تمام مست را کنترل کنند اما این کار را نکردند. این رسوایی درحالی علنی می شود که پلیس مخفی آمریکا ، تلاشهایی را برای حل اینگونه مشکلات آغاز کرده است.

در آوریل سال دو هزار و دوازده ، چند مامور امنیتی محافظ اوباما به هنگام سفر او به کلمبیا، به شدت مشروبات الکلی مصرف کردند و سپس ، زنان بدکاره را به محل اقامت خود آوردند. اوباما برای شرکت در کنفرانس اقتصادی به کلمبیا رفته بود. این خبر به سرعت در جهان منتشر شد و باعث شد پرسشهای زیادی درباره عملکرد پلیس مخفی و دستگاه امنیتی آمریکا lمطرح می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد