همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

مرد بی خانمان با آخرین سکه میلیونر شد!

مرد بیکار، بدهکار و بی خانمانی که قصد داشت یک سال دیگر را در خیابان های مجارستان به سر کند، آخرین سکه های خود را صرف شرکت در یک بخت آزمایی کرد و حالا برنده جایزه یک میلیون و 700 هزار پوندی کشورش است.

به گزارش فرارو به نقل از گاردین، لاسلو آندراسچک که سابق بر این بی خانمان بود با برنده شدن در بزرگترین بخت آزمایی مجارستان، می توانست در هر نقطه از جهان که می خواست به زندگی خود ادامه دهد اما وی تصمیم گرفته پول خود را صرف راه اندازی بنیادی برای زنان معتاد و مورد آزار قرار گرفته کند.

وی که سپتامبر سال گذشته برنده این مبلغ شده بود تا پیش از صرف پولش برای امور خیریه و بخشیدن بخشی از آن به اقامتگاهی برای بی خانمان ها مورد توجه قرار نگرفته بود. وی در خصوص بلیتی که در بخت آزمایی برد گفت در حال عبور از یک ایستگاه راه آهن به طور شانسی این شماره ها را خریده: «تنها شش شماره برداشته بودم که زن مغازه دار یادآوری کرد باید یک شماره دیگر بردارم.»

این مرد 55 ساله ساکن منطقه ای در شمال غرب مجارستان گفت که اولین کارش، بازپرداخت بدهی ها بوده و پس از آن یک خودرو خریده اما با توجه به اینکه نه او و نه همسرش رانندگی بلد نیستند، فقط فرزندانشان از آن استفاده خواهند کرد.

وی از زمان دریافت پول، برای هر یک از سه فرزندش یک آپارتمان خریده و بدهی خویشاوندان خود را پرداخت کرده و قصد دارد به ایتالیا سفر کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد