همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

اقدام آتشین مرد عصبانی بعد از تصادف

در این حادثه، ‌پدر به کام مرگ رفت و پسر همچنان در بیمارستان بستری است.

هفته گذشته حادثه‌ای عجیب در شرق تهران رخ داد. زمانی که 2خودروی نیسان با هم تصادف کردند راننده‌ها از ماشین پیاده شدند تا به بررسی میزان خسارت بپردازند. یکی از آنها بلافاصله با پدرش تماس گرفت و از او خواست تا مدارک ماشین را به او برساند.

به‌گفته شاهدان حدود یک یا 2ساعت طول کشید تا پدر وی برسد. همین موضوع باعث عصبانیت راننده دیگر شد. همزمان وقتی مرد میانسال در محل حادثه حاضر شد و مدارک خودروی پسرش را با خود آورد ناگهان راننده عصبانی از داخل ماشینش یک گالن 4لیتری بنزین خارج کرد و در اقدامی عجیب آن را به روی خود و پدر و پسر ریخت. سپس کبریت را کشید.

شاهدان با دیدن این صحنه بلافاصله با پلیس و اورژانس تماس گرفتند و بعد از آن به کمک آنها شتافتند.به‌دنبال این حادثه، 3مجروح که دچار سوختگی شده بودند به بیمارستان انتقال یافتند. همچنین مأموران با دستور بازپرس جنایی تهران راهی بیمارستان شدند تا به تحقیق از شاکیان بپردازند.

متهم که دچار 60درصد سوختگی شده بود قدرت تکلم نداشت. پسر جوان نیز که دچار 40درصد سوختگی شده بود درحالی‌که به سختی می‌توانست صحبت کند به تشریح جزئیات حادثه پرداخت. وی گفت: حدود یک یا 2ساعت طول کشید تا پدرم برسد، برای همین متهم عصبانی بود چراکه معطل شده و زمان را از دست داده است.

همین موضوع باعث شد که ما را به آتش بکشد.بعد از انجام تحقیقات اولیه، پرونده‌ای در این زمینه تشکیل شد و درحالی‌که بررسی‌ها در این زمینه ادامه داشت، روز جمعه از بیمارستان خبر رسید که مرد میانسال (پدری که مدارک خودروی پسرش را به محل تصادف برده بود) به‌علت سوختگی شدید جان باخته است. با مرگ وی پرونده با موضوع جنایت تحت بررسی قرار گرفت. تحقیقات در این پرونده همچنان ادامه دارد تا زوایای پنهان آشکار شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد