همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

افشای مبلغ قرارداد نجومی چند پرسپولیسی در جریان اعتصابات اخیر

جام نیوز، اعتصابات باشگاه پرسپولیس موجب شده بین بازیکنان این تیم هم اختلافاتی به وجود بیاید. تنها سه، چهار بازیکن با این اعتصاب‌ها موافق بودند اما از آنجایی که این بازیکنان، بازیکنان محبوب دایی بودند و به نظر می رسید با سرمربی تیم هماهنگ هستند، بازیکنان جوان تر جرات حرکت خلاف نظر آنها را نداشتند.

 

این اعتصاب که به علت مطالبات بازیکنان بود موجب شد خیلی از آنها در زمان اعتصاب با هم صحبت کنند و برای نشان دادن گرفتاری‌شان رقم طلب شان از تیم را اعلام کنند. همین اعلام طلب کافی بود تا برخی بازیکنان از قراردادهای نجومی دیگر هم تیمی ها مطلع شوند.

 

شنیده شده بازیکنی مانند کفشگری قراردادی 900 میلیونی با این تیم دارد. البته این بازیکن امسال بازی‌های خیلی خوبی برای سرخپوشان انجام داده اما واقعا 900 میلیون تومان برای 9 ماه بازی آن هم برای بازیکنی که گمنام بوده، زیاد به نظر می‌رسد.

 

کفشگری تقریبا در نیمی از بازی‌های پرسپولیس به میدان رفته که به این ترتیب می‌شود 900 میلیون برای 15 بازی. یعنی هر بازی 60 میلیون تومان که نشان می دهد کفشگری تقریبا دقیقه ای 670 هزار تومان برای این تیم دولتی آب خورده است.

 

البته باز این قرارداد در مقابل قرارداد جواد منافی که یک مربی است و گفته ‌می‌شود 500 میلیون قرارداد دارد خیلی هم کم است. زیرا در همه جای دنیا عرف است که مربیان به مراتب کمتر از بازیکنان پول بگیرند.

 

البته این‌ها همه شایعاتی است که در بین خود بازیکنان به وجود آمده است. مثلا قرارداد 900 میلیونی محمد دایی هنوز رسما اعلام نشده که آیا واقعیت دارد یا خیر، که اگر واقعیت داشته باشد مشخص می شود برادر بزرگتر علی دایی به اندازه بهترین مربیان حال حاضر دنیا پول می گیرد. حالا او چقدر در این تیم موثر واقع شده را مطمئنا مدیران این تیم باید پاسخگو باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد