همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

نبی: آریا هاسه‌گاوا درخواست استخدام بادی‌گارد نکرده / حمله به صفحه شخصی او خوشایند نیست

پرسپولیسیها : دبیرکل فدراسیون فوتبال می‌گوید آریا جسورو هاسه‌گاوا برای حضور در ایران درخواست بادی‌گارد نکرده است.

مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران در مورد این موضوع که گفته می‌شود آریا هاسه‌گاوا بازیکن دورگه ایرانی - ژاپنی برای حضور در ایران درخواست بادی‌گارد کرده است می‌گوید:

 

«اصلا هیچ درخواست و هیچ حرفی در این رابطه نبوده است. پدر بزرگ و خاندان پدری او در ایران زندگی می‌کنند و نیازی ندارد که آریا مسائل مختلف را از رسانه‌ها پیگیری کند. پدر او با خانواده‌اش در ایران در ارتباط است. ما با پدر آریا مذاکره کرده‌ایم و او استقبال کرده که پسرش به ایران بیاید.»


نبی ادامه می‌دهد: «ما فقط یک بحث کوچک داریم که این موضوع هم به تابعیت ژاپنی آریا برمی‌گردد. او اگر به ایران بیاید تابعیت ژاپنی‌اش از بین می‌رود. خود ژاپنی‌ها یک راهکار برای این موضوع دارند و راهکارشان این است که آریا از ایران تابعیت افتخاری بگیرد. ما هم این درخواست را به وزارت امور خارجه ایران داده‌ایم و درخواست کرده‌ایم که هر راهی که ممکن است را در نظر بگیرند تا از او استفاده کنیم.»
نبی در مورد حمله به صفحه فیس بوک آریا توسط ایرانی‌ها می‌گوید: «افرادی که شایعه درخواست بادی‌گار را مطرح کرده‌اند منتقدان کروش هستند. از مردم هم می‌خواهم که به این شایعات گوش نکنند و بدانند که آریا دوست دارد به ایران بیاید و برای تیم ملی بازی کند. این چیزی هم که در مورد حمله به صفحه شخصی آریا در سایت‌های اجتماعی شنیده‌ایم خوشایند نیست و مردم این موضوع را باور کنند که آریا دوست دارد برای ایران بازی کند.»

طی روز های گذشته در سایت های مختلف خبری منتشر شد که هاسه‌گاوا به دلیل اطلاعات نادرستی که از ایران و زندگی در کشور پدری خود دارد، با فرستادن ایمیلی به یکی از مسئولان تیم ملی اعلام کرده که در صورت حضور در ایران، نیاز به بادی گارد دارد و به دلیل ناامنی ایران بدون محافظت شخصی در این کشور حضور پیدا نمی کند. هرچند از همان ابتدا به نظر نمی رسید این خبر واقعیت داشته باشد اما همین مسئله صفحه فیس‌بوک هاسه‌گاوا را به آخرین پاتوق مجازی ایرانیان تبدیل کرد تا با کامنت های خود حسابی از خجالت این ستاره 26 ساله دربیایند. هر چند در این میان بعضی از کاربران سعی کردند با کامنت های محبت آمیز خود او را برای بازی در تیم ملی ایران متقاعد کنند. این در حالیست که در روزهای گذشته هجوم دسته جمعی ایرانی ها به صفحه فیس‌بوک لیونل مسی سروصدای زیادی را به راه انداخت تا جایی که پای رسانه های خارجی هم به این مسئله باز شد.

از طرفی آریا هاسه‌گاوا در فصل نقل و انتقالات از اف.سی توکیو جدا شد تا در فصل جدید جی لیگ پیراهن تیم سرزو اوزاکا را بر تن کند. تیمی که فصل گذشته در رتبه چهارم لیگ ژاپن قرار گرفت و جواز حضور در بازیهای لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورد.

نظرات 1 + ارسال نظر
Ali یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 22:06 http://ali-hort.blogsky.com/

درود.
آیا میدانستید با افزودن دکمه گوگل پلاس و دریافت لایک چقدر ارزش وبلاگتان برای گوگل افزایش می‌یابد؟
اگر مایل به افزودن آن به وبلاگتان هستید من نسخه‌ی اصلی (اورجینال و فاقد هرگونه ارزش تبلیغاتی) آن را برایتان در آدرس زیر فراهم نموده‌ام.
http://ali-hort.blogsky.com/1392/10/27/post-1063/add-google-plus-to-your-web-log
پایدار باشید
علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد