همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

تشکیل تیپ پادشاهی انگلیس در سوریه

 

شبکه اسکای نیوز فاش کرد تروریست‌های انگلیسی زیادی در سوریه تحت لوای یک تیپ جدید درحال جنگیدن هستند. این شبکه اظهار داشت ویدئوهایی به دستش رسیده که ثابت می‌کند دستگاه‌های امنیتی انگلیس تعداد به اصطلاح جهادی‌های انگلیسی در سوریه را کمتر از تعداد واقعی تخمین زده است و بسیاری از این تروریست‌ها در چارچوب لشکری به نام لشکر پادشاهی انگلیس می‌جنگند که وجود آن تاکنون فاش نشده بود.

به گزارش نماینده، تروریست‌های انگلیسی که مصاحبه‌های صریحی با آنان انجام شده خواستار افشا نشدن هویتشان بودند تا خانواده‌هایشان در انگلیس از گزند در امان بمانند. این افراد فاش کردند صدها جوان انگلیسی در جنگ علیه دولت بشار اسد مشارکت دارند و هر ماه دست کم چهار تن از آنها کشته می‌شوند.

اسکای نیوز خاطرنشان کرد، تروریست‌ها تاکید می‌کنند که انگلیس هنوز بزرگ‌ترین منبع جمع‌آوری کمک برای تروریست‌های سوریه است و در این زمینه از عربستان و قطر و امارات سبقت گرفته است.
تروریست‌های انگلیسی اصرار دارند که وابسته به القاعده نیستند و قصد حمله به نقاط مهم انگلیس یا به راه انداختن جنگ در خاک آن کشور را ندارند.

یک منبع از وزارت خارجه بریتانیا نیز به اسکای نیوز گفت سوریه مقصد شماره یک همه جهادی‌های دنیا شده و هزاران جنگجوی خارجی از جمله تعداد قابل توجهی از اروپایی‌ها برای کسب تجربه جنگ و برقراری تماس با گروه‌های تندرو در سوریه به سر می‌برند. بعضی از مردم که از انگلیس به سوریه سفر می‌کنند هنگام بازگشت به کشورشان یک تهدید امنیتی به شمار می‌آیند و گروه‌های وابسته به القاعده مانند داعش و جبهه النصره که در مناطق وسیعی خارج از سیطره دولت دمشق به اقدامات مسلحانه دست می‌زنند، موجب نگرانی هستند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد