همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

حرکت بی‌نظیر رونالدو در قبال هواداری که ناگهان بغلش کرد!

حرکت بی‌نظیر رونالدو در قبال هواداری که ناگهان بغلش کرد!

او در نامه ای به دادگاه ، خواستار بخشیده شدن این هوادار آلبانیایی شد . متن کامل نامه او که "آس"آن را منتشر کرده است به شرح زیر است :

نام من کریستیانو رونالدوست و بازیکن رئال مادرید هستم . در استادیوم سان لایف بازی می کردیم که یک هوادار به زمین پرید . نامش رونالد گیورکاو یک دانشجوی جوان است . من را بغل کرد و با هم کمی صحبت کردیم و در نهایت مسئولان امنیتی او را به بیرون زمین راهنمایی کردند . روشش خشونت آمیز نبود . وقتی پلیس آمد هم هیچ مقاومتی نشان نداد . مسلما حالا اشتباهش را فهیمده و اهمیت امنیت را می داند . او 20 ساله است و بدون پدر و با یک مادر مجرد بزرگ شده است . دانشجوی دنشگاه بیچ کانتی است و با کمک هزینه دانشجویی زندگی اش را سپری می کند .

نگران هستم چرا که می دانم اگر جرائم علیه او برداشته نشوند ،‌ممکن است که در تحصیلش به مشکل بخورد . وارد محوطه استادیوم شد و یک روز و نیم زندانی بود . او خواستار بخشیده شدنش هم شده است اما فعلا دادگاه پاسخی به درخواستش نداده است . مواضع دادگاه و اهمیت قاوانین را درک می کنم . اما احتراما از شما و دادستان تقاضا دارم که در مورد تصمیم ، تجدید نظر کنند و دو جرم این جوان را بردارند . امیدوارم به خاطر این اشتباهش با جریمه قضایی مواجه نمی شود . به نظر می رسد آینده درخشانی دارد و دوست ندارم یک اشتباه در قضاوت آن را خراب کند . ممنون از شما ، اگر سوالی داشتید ، می توانید هر زمان که خواستید با تلفن مستقیم من تماس بگیرید .
نظرات 2 + ارسال نظر
آرش شنبه 20 مهر 1392 ساعت 03:48 http://dastannevisemaghror.blogsky.com

سلام ، من شما رو لینک کردم لطفا منو لینک کنین :)

سلام من هم شما رو لینک کردم

امین سه‌شنبه 23 مهر 1392 ساعت 23:44

این همون رونالدویی هست که میگن اخلاق نداره واز این حرفا

انسان قابل پیش بینی نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد