همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

پاسخ به یک سوال مبهم؛ دلیل اصلی فوت ساریخانی چیست؟

شبکه ایران/ دیروز خبر تاسف آوری جامعه ورزش ایران را تحت تاثیر قرار داد. کاظم ساریخانی قهرمان سابق جودو ایران و آسیا دیروز بر اثر عارضه مغزی در یکی از بیمارستان های تهران در گذشت. کاظم ساریخانی که سابقه سه دوره قهرمانی آسیا و سالها قهرمانی جودو کشورمان را در کارنامه اش داشت، سال ها در وزن منهای 81 کیلو برای ورزش کشورمان افتخار آفرینی کرد.
حال سوال این است که دلیل اصلی فوت نابهنگام و زود کاظم ساریخانی چیست؟ یکی از نزدیکان او معتقد است اگر بخواهیم دلیل اصلی مرگ این جودوکار را بررسی کنیم، باید به سال 86 بازگردیم. هنگامی که کاظم ساریخانی بر اساس یک توافق صورت گرفته به یکی از کشورهای عربی رفت تا سرمربی تیم ملی این کشور شود.
گفته می شود در آن کشور عده ای به دلایلی نامشخص قصد جان قهرمان سابق جودو جهان را کردند. این عده نه تنها غذای مسموم به خورد کاظم ساریخانی دادند، بلکه در یک نزاع کاملا ساختگی به شکلی غافلگیرانه یک آمپول به وی تزریق کردند که حاصل تزریق آن آمپول و مسمومیت قبلی، عارضه ای شد که بالاخره بعد از چند سال باعث شد او دار فانی را وداع کند. گفته می شود حتی برای مقطعی طولانی کار ساریخانی به بیمارستان هم کشیده شد و بستری بود.//

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد