همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

پشت پرده ترقه های حاج فتل!!

پول بزرگترین دغدغه استقلال در این روزهاست. در حالیکه بردهای سریالی آبی ها در جریان لیگ برتر، استقلال را بدل به صدرنشین این لیگ کرده، اما علی فتح ا... زاده مدیرعامل استقلال مانند همیشه با شیون و زاری از نداری‌های تیمش می گوید و ادعا می کند حتی پولی در بساط ندارد تا بتواند هزینه اقامت تیم بوریرام تایلند حریف آبی ها در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را بپردازد!یک فرافکنی عجیب به سبک مدیرعامل آبی ها که البته جزو متدهای اصلی مدیریت اوست.نگاهی گذرا به عملکرد باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات نشان می‌دهد که به رغم اصرار مدیران این باشگاه بر نابسامان نشان دادن وضعیت مالی؛ اوضاع آنچنان هم وخیم و بحرانی نیست!


دل‌ها در گروی اسکناس های آبی!

هنوز هم فایل صوتی که در آن سیدمهدی رحمتی، اذعان دارد که با پیشنهادی ۷ میلیاردی روبه‌رو بوده است موجود است. خسرو حیدری پیشنهاد ۱/۵ میلیون دلاری را رد می‌کند و از پای پرواز به دفتر شوالیه می‌رود. جواد نکونام از پیشنهاد ۲ میلیون دلاری امارات می‌گذرد (البته در این مورد فشارهایی هم در کار بوده) و آندرانیک تیموریان عطای بازی در قطر را به لقایش می‌بخشد. خود این بازیکنان می‌گویند به عشق استقلال و هوادارانش است که با توجه به پیشنهادات نجومی که داشتند، بازهم این ارادتشان به هواداران و باشگاه بوده که با وجود بی‌پولی باشگاه، بازی در این تیم را ترجیح داده‌اند. اما پشت پرده این به اصطلاح بمب‌های فتح‌الله زاده، خبرهای دیگری نهان شده و بی تردید این ستاره های دانه درشت علاوه بر پیراهن آبی، به اسکناس های آبی نیز ارادت ویژه و خاصی دارند و با مبالغ ویژه تر حاضر شده اند که پای برگه قرارداد با آبی ها را امضا بزنند.

کف‌های یک و نیم میلیارد تومانی!


کف دریافتی‌های بازیکنان استقلال در این فصل از رقابت‌های باشگاهی لیگ برتر، یک و نیم میلیارد تومان است البته این رقم تنها بازیکنان متوسط و معمولی این باشگاه را شامل می‌شود! به گفته یک منبع آگاه از درون باشگاه استقلال، آبی ها در این فصل برای تمدید قرارداد نکونام، تیموریان، رحمتی و حیدری در مجموع ۸ میلیارد هزینه کرده اند؛ رقمی گزاف که بالغ بر بودجه یک فصل دو تیم شهرستانی است! بخشی از این مبالغ نجومی توسط بازار موبایل ایران (انصاری)، بخشی دیگر توسط اسپانسر و بخش مهمی از آن توسط چک‌های معروف فتح‌الله زاده تامین اعتبار می‌شوند. چک‌هایی که بعضا برگشت خورده هستند و بارها نیز شوالیه آبی پوش اعلام کرده که حتی چک‌های برگشتی‌ او بسیار با ارزش‌تر از چک‌های دیگران است!

بدهی دوازده میلیاردی!

به گفته یک منبع نزدیک به باشگاه استقلال این باشگاه در حال حاضر دوازده میلیارد تومان بدهکار است که بیش از چهار الی پنج میلیارد آن در دوران مدیریت فتح‌الله زاده بوجود آمده است. این ادعا زمانی بیشتر به واقعیت نزدیک می‌شود که حرف‌های فتح‌الله زاده در مورد مدیران بعدی که به استقلال خواهند آمد را کنارش قرار می‌دهیم. آنجا که او در مورد بدهکاری‌های باشگاه اعلام کرده است: «بالاخره مدیران بعدی هم که به این تیم می‌آیند، نباید بیکار باشند!»

 

منبع: پیک خبر


 

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 21:16 http://sticky-notes.blogsky.com/

سلام، تازه شروع به کار کردم، یه چیزای دلی می نویسم، خوشحال میشم بیای ببینی و نظرتو بگی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد