همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

محبوب ترین رنگ های اتومبیل +تصاویر

 

باشگاه خبرنگاران: برخی از افراد به هنگام خرید اتومبیل رنگ های نامتعارف و خاص را می پسندند اما بسیاری دیگر این طرز فکر را نداشته و معتقدند رنگ های ساده ای مانند سیاه و سفید بهترین انتخاب برای شیک جلوه دادن اتومبیلشان است. محبوب ترین رنگ ها برای اتومبیل عبارتند از :

1- سفید : محبوب ترین رنگ اتومبیل در میان مشتریان خودرو سفید است. 23 درصد از اتومبیل ها در آمریکا و 24 درصد د یگر در سراسر جهان سفید هستند. رنگ سفید حسی از لوکس بودن و کیفیت بالا را به مشتری القا می کند.
 2012 Tesla Model S, shown in Pearl White

2- مشکی : 19 درصد از اتومبیل ها در آمریکای شمالی و 21 درصد در دیگر نقاط جهان مشکی هستند. این رنگ هم مانند سفید به اتومبیل جلوه ای لوکس می بخشد و البته قابلیت ترکیب شدن با مقدار کم دیگر رنگ ها و حتی پودر طلا را نیز دارا می باشد.

2013 Cadillac XTS, shown in Black Raven


3- نقره ای : 16 درصد از اتومبیل ها در آمریکای شمالی و 18 درصد در دیگر نقاط جهان نقره ای هستند. تا قبل از سال 2011 ، نقره ای رنگ غالب برای انواع اتومبیل ها به حساب می آمد اما چند سالی است که سفید رتبه اول را تصاحب کرده و نقره ای در سال 2013 رتبه دوم را هم از دست داده و به جایگاه سقوط کرده است.


2014 Mercedes-Benz E-Class Sport Sedan, shown in Iridium Silver


4- خاکستری :‌ 15 درصد از اتومبیل ها در آمریکای شمالی و 14 درصد در دیگر نقاط جهان خاکستری هستند . خاکستری متالیک بهترین گزینه برای اتومبیل های سنگین و شاسی بلند محسوب می شود.


2013 Land Rover Range Rover, shown in Orkney Grey


5- قرمز : 10 درصد از اتومبیل ها در آمریکای شمالی و 8 درصد در دیگر نقاط جهان قرمز هستند . رنگ قرمز حسی از سرعت و چابکی را به راننده القا می کند.

2013 Lotus Evora Sports Racer, shown in Ardent Red


6- آبی : رنگ های آبی و قرمز رقابت فشرده ای با یکدیگر دارند. 7 درصد از اتومبیل ها در آمریکای شمالی و 6 درصد در دیگر نقاط جهان آبی هستند. آبی در میان مشتریان اروپایی محبوبیت بیشتری دارد.

2014 Jaguar XFR-S, shown in French Racing Blue


7- قهوه ای / بژ : رنگ بژ بسیار خاص و کمیاب است. 5 درصد از اتومبیل ها در آمریکای شمالی و 6 درصد در دیگر نقاط جهان قهوه ای یا بژ هستند.

2013 Porsche Boxster, shown in Cognac Metallic


8- زرد / طلایی : در میان رنگ های روشن ، طلایی و یا زرد جلوه ای ویژه همراه با حسی از اشرافی گری در چشم مشتری دارد. 2 درصد از اتومبیل ها در آمریکای شمالی و 1 درصد در دیگر نقاط جهان طلایی هستند.

2013 Ford Focus ST, shown in Tangerine Scream Tri-Coat


9- سبز : این رنگ اطمینان بخش است و حسی از آرامش را به بیننده القا می کند. 2 درصد از اتومبیل ها در آمریکای شمالی و 1 درصد در دیگر نقاط جهان سبز هستند.


2013 Bentley Continental GT Speed, shown in Apple Green


10- دیگر رنگ ها : نوبت به رنگ های خاص و سفارشی رسید. رنگ هایی مانند صورتی ، نارنجی ، بنفش و ... نیز مشتریان خود را دارند. یک درصد از اتومبیل ها در آمریکای شمالی و 2 درصد در دیگر نقاط جهان دارای رنگ های متفرقه هستند.

2013 Chevrolet Spark, shown in Techno Pink

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد