همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

انتقام هولناک یک مرد پس از طلاق همسرش/عکس

در بی‌رحم امریکایی که برای انتقامجویی از همسر سابقش سه فرزند خود را به طرزی وحشیانه کشته بود پس از یک سال دادرسی به حبس ابد بدون عفو محکوم شد.

وی مدتی قبل از همسر سابقش جدا شده و حضانت فرزندانش را به او سپرده بود تنها در زمان‌های تعیین شده اجازه ملاقات با آن‌ها را داشت. آرون اسچافهاوزن ۳۵ ساله سال گذشته او با طرح نقشه‌ای مخوف در یک درخواست غیرمنتظره خارج از زمان تعیین شده اجازه ملاقات با فرزندانش را از همسر سابقش خواست تا سه دختر خردسالش را در خانه او در ویسکانسین ببیند.

از آنجا که اختلاف این زوج بسیار عمیق بود و زن تحمل دیدن همسر سابقش را نداشت با خارج شدن از خانه، دختران ۱۱، ۸ و ۵ ساله خود را با پرستارش در خانه تنها گذاشت. با رسیدن مرد کینه‌جو پرستار بچه‌ها هم خداحافظی کرد و رفت.


ساعتی از رفتن پرستار نگذشته بود که تلفن زن زنگ خورد و همسر سابقش با صدای سرد و بی‌روح از آن سوی خط خبر مرگ فرزندانش را به او داد.

زن سراسیمه به همراه ماموران پلیس به خانه رفت و در کمال ناباوری جسد هر سه دخترش را در حالی که با ضربات چاقو یا با پیچیدن ملحفه به دور گردن‌شان کشته شده بودند در رختخواب‌شان پیدا کرد.

پلیس بلافاصله پدر دیوانه این دختران را دستگیر کرد و در جریان معاینات روانشناسی مشخص شد این مرد مبتلا به بیماری روحی نادری است که به دلیل وابستگی عمیق به همسر سابقش به آن دچار شده است.

به گفته کارشناسان مبتلایان به این بیماری در اوج جنون یا خودکشی می‌‌کنند یا دیگران را به قتل می‌رسانند.به گفته مادر قربانیان، همسر سابق او روزانه بیش از ۳۰ بار با او تماس می‌گرفت و تهدید می‌کرد که در صورت ملاقات با هر مردی او را خواهد کشت.

با توجه به حساسیت موضوع محاکمه، پرونده این پدر یک سالی به طول انجامید و در نهایت قاضی حکم به حبس ابد داد البته این حکم ابتدا قرار بود پس از گذشت ۲۰ سال از محکومیت بازنگری شود که این بند نیز توسط قاضی دادگاه لغو شد.در حال حاضر وی با حکم حبس ابد بدون عفو به زندان ویسکانسین انتقال داده شده است.

باشگاه خبرنگاران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد