همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

پشت پرده تغییرات هیئت مدیره قرمز و آبی

در حالی که پیش بینی می شد اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس دستخوش تغییرات شود اما به یکباره وزارت ورزش در یک غافلگیری عجیب و شبهه برانگیز هیئت مدیره باشگاه استقلال دچار تغییرات کرد و امیدوار رضایی پس از هشت حضور موفق و ثابت در هیئت مدیره استقلال سرانجام از این سمت کنار رفت و دو عضو جدید به هیئت مدیره استقلال اضافه شدند!

به گزارش «تابناک»، منصور پورحیدری و حسن زمانی اعضای جدید هیئت مدیره استقلال می باشند. زمانی نماینده سابق ملایر در مجلس شورای اسلامی و مشاور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی است.

همچنین جلسه انتخاب و معرفی اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با حضور محمد عباسی وزیر ورزش انجام شد. در این جلسه پس از کش و قوس های فراوان رویانیان به عنوان مدیر عامل در پست خود ابقا شد و علی پروین، رویانیان، اکبری(معاون جوانان وزارت ورزش)، جمشیدی(مدیرعامل سابق پیکان) و نامی (وزیر ارتباطات) به عنوان اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب شوند و نژادفلاح و مالکی اعضای سابق، دیگر در این مجموعه نباشند.

در آخرین روزهای عمر دولت انگار طوفان‌هایی در راه ورزش ایران است !طوفان فعلا به جان پرسپولیس و استقلال افتاده و این سرا را درنوردید! در پرسپولیس اکبری (معاون جوانان وزارت ورزش) بجای فدامالکی رئیس هیئت مدیره سرخپوشان شد !

اما در این مقال کاری با پرسپولیس نداریم چرا که شاید جلوی ضرر را هر زمان که بگیرند دیر باشد!اما حرف ما به استقلال برمی‌گردد یعنی تیمی که در سه سال گذشته یک نایب قهرمانی و دو قهرمانی در ایران و دو صعود آسیایی که این آخری رسیدن به یک چهارم نهایی را رقم زده ،به دست آورده است!

تغییر دکتر امیدوار رضایی به انتخابات ریاست جمهوری باز‌می‌گردد و بنا بر شنیده‌ها، وزیر ورزش و جوانان از انتقادات ساده اما جدی دکتر محسن رضایی نسبت به حوزه مدیریتی‌اش، خونش به جوش آمده و نقدهای وارده، مبنی بر ورود سیاسیون به ورزش و آثار نامطلوبی که در پی داشته را به خود گرفته و ترجیح داده با برکناری برادرِ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، نشان دهد !

مگر به ترکیب برنده دست می‌زنند؟هیات مدیره استقلال که مشکلی ندارد یا اگر دارد بسیار کم و اندک است!همین یک تیم موفق را هم باید دستخوش تغییر کرد؟

در ضمن سال گذشته تجربه خوبی برای استقلال با پیشکسوتان و کسان دیگر رقم نخورد و استقلال قهرمانی لیگ را به مصاحبه‌های بی موقع برخی آقایان مسئول نداد؟مگر تا مدتها بی پولی به دلیل ضعف مسئول اسپانسر پیدا نکرد؟ پس چرا باید دوباره تیم آرام لیگ را دستخوش تغییر کرد؟چرا باید به ترکیب برنده دست زد؟

البته تغییرات هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هم سوال برانگیز است در حالی که منتغمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس با ۲۹ سال سابقه مدیریتی ورزشی در استانهای بزرگ کشور با سابقه ای درخشان در این باشگاه فعالیت دارد با این حالی در هیئت مدیره این باشگاه جایی ندارد ولی اکبری(معاون جوانان وزارت ورزش)، بدون سابقه مدیریتی به عنوان ریس هیت مدیره انتخاب میشود!

در ضمن محمد زمانی نماینده پیشین ملایر در مجلس شورای اسلامی و از دوستان محمد عباسی به عنوان عضو جدید هیأت مدیره باشگاه استقلال منصوب میشود!

آقای عباسی شما با رفتار احساسی خود در یک ماه اخیر به طرفداران دو تیم پرطرفدار تهرانی دهن کجی کردید و به هر دو تیم ضربه زدید ، غافل از این که تغییرات این دو تیم بزرگ در تاریخ ثبت می شود و ...

نظرات 1 + ارسال نظر
حمید جمعه 28 تیر 1392 ساعت 19:36 http://www.pcpishtaz.blogsky.com/

با سلام وبلاگ بسیار جالبی از وبلاگ اینجانب هم بازدید در صورت رضایت و تمایل به تبادل لینک از قسمت تبادل لینک هوشمند وبلاگ اینجانب استفاده کنید ./

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد