همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

اوباما، پاهایت را از روی میز بردار!+ عکس

به گزارش شبکه خبری العالم، راز این گلایۀ روزنامه انگلیسی، بیش از آن که به نوع رفتار و ژست نامتعارف اوباما مرتبط باشد، به "میز" رییس جمهور در کاخ سفید ارتباط دارد که هدیه ملکه ویکتوریاست.
 
این روزنامه انگلیسی در این باره می نویسد: مجموعه ای از تصاویر که مجله وانیتی فیر منتشر کرده نشان می دهد که اوباما حتی در رویارویی با حوادث مهم داخلی یا بین المللی، عاشق آن است که کاملا بر صندلی لم دهد و دستها را در پشت سر قرار داده و پاهایش را بر روی میز چوبی مشهور "روزلیوت" در کاخ سفید  بگذارد.
 
روزنامه انگلیسی "دیلی میل" می نویسد: در برخورد با همۀ مسائل، خواه فاجعه ای داخلی مانند تیراندازی در "نیوتاون"، یا مسایل اقتصادی و یا سیاسی و یا حتی در حوادث مصر و لیبی، رییس جمهور امریکا به استراحت و تمدد اعصاب تمایل دارد، اما چرا پا روی پا می گذارد و زانوی راست خود را بالا می برد و گاهی اوقات آن را بر روی میز، آن هم میز مشهور روزلیوت قرار می دهد.

 
این روزنامه می افزاید: بارزترین نشانه های "زبان بدن" در نزد اوباما، قرار دادن پاهایش بر روی میز است که گاه شکل توهین آمیز به خود می گیرد.
روزنامه انگلیسی در ادامه می نویسد: اما این میز، یک میز معمولی نیست بلکه میز روزلیوت مشهور است که ویکتوریا ملکه انگلیس آن را در سال 1880 به "روترفورد هایس" رییس جمهور وقت امریکا اهدا کرده بود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد