همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

ورزشکار همجنس‌بازی که مایه مباهات اوباما شد! + عکس

باراک اوباما که بعد از پایان نشست خبری خود، بار دیگر به جایگاه بازگشته بود، در واکنش به اظهارات "جیسون کالینز" ورزشکار بستکبال حرفه ای آمریکا که به عنوان اولین ورزشکار بزرگ آمریکا، خود را همجنس باز معرفی کرده بود گفت: من به وی گفتم که برای من جای افتخار دارد؛ می دانید، یکی از عمده ترین معیارهای پیشرفت که ما در این کشور داشتیم این است که جوامع همجنس باز از مشروعیت کامل برخوردار باشند، نه اینکه فقط حضور آنان تحمل شود بلکه حقوق برابری داشته باشند. آنان بخشی از خانواده آمریکا هستند.



وی ادامه داد: همچنین، بسیار مهم است که در جامعه ورزشی یک فرد که در بالاترین رده های ورزشی قرار دارد، بتواند خود را معرفی کند. این برای من جای افتخار دارد و افراد همجنس باز که در بیرون از اینجا، با این مساله مشکل دارند، می توانند الگویی مانند وی را داشته باشند و این مساله بسیار بزرگی است و باور دارم که آمریکا نیز باید به این مساله افتخار کند که گامی دیگر در شناسایی منصفانه حقوق همه برداشته است.

وی افزود: ما نه بر اساس تمایلات جنسی فرد بلکه براساس شخصیت و عملکرد یک نفر، درباره وی قضاوت می کنیم.

گفتنی است که "جیسون کالینز" بازیکن حرفه ای بسکتبال در آمریکا به تازگی به عنوان اولین بازیکن ورزش حرفه ای در آمریکا به همجنس باز بودن خود اعتراف کرده است. اوباما بعد از اظهارات وی، با این ورزشکار تماس گرفته و به گفته خود، به وی گفته است که به این ورزشکار افتخار می کند و آن را نشانه ای از پیشرفت در جامعه آمریکا می داند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد