همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

تصاویر/ زندگی یک خانواده درون یک سنگ بزرگ

بازتاب - شما در کجا زندگی می‌کنید و خانه شما چه شکل و جنسی دارد؟ آیا دوست داشتید که در مکان و فضای دیگری زندگی می‌کردید؟ داشتن خانه‌ای متفاوت در مکانی متفاوت رویای کودکی یک کشاورز مکزیکی بوده که با تلاش بسیار آن را محقق کرده است.

بنیتو هرناندز (Benito Hernandez) از هشت سالگی آرزو داشت که خانه‌ای در میان صخره‌های منطقه Coahuila در شمال مکزیک داشته باشد. او 30 سال قبل و پس از ازدواج  و توافق با همسرش به دنبال آرزوی خود رفت و اکنون صاحب خانه‌ای سنگی و منحصر بفرد در زیر آسمانی پرستاره است. خانه‌ای که او در دل سنگی با قطر 40 متر درست کرده، فاقد برق و سیستم فاضلاب است و برای ایجاد آتش و پخت غذا نیز از هیزم می‌کنند.

هرناندز اکنون صاحب هفت فرزند است و به تازگی پدربزرگ هم شده. آنها آب خوردن را از چشمه‌ای نزدیک به خانه تامین می‌کنند و مواد غذایی مورد نیاز را از طریق کشاورزی تهیه می‌کنند . خانواده هرناندز از مشکلاتشان بخصوص در فصل زمستان گلایه کنند، اما همه آنها این شرایط را پذیرفته‌اند و از این بابت رضایت کامل دارند.

[آنها به خوبی می‌دانند ارزش آنچه دارند بیشتر از آنچه ندارند است و در نهایت سختی‌های این نوع زندگی هزینه‌ای است که برای تحقق رویای پدرشان می‌پردازند.]
























منبع: دیلی میل
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد