همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

پشت پرده شبکه «جم» چه خبر است؟

شبکه جم با تأسیس در سال 1386 فعالیت خود را آغاز نمود که این شروع با تقویت روابط با فارسی وان و عوامل این شبکه مصادف می شود. تا آن جایی که یک منبع موثق و نزدیک به شبکه جم تی وی اعلام کرد شماری از کسانی که در شبکه فارسی وان فعالیت می کردند برای امکان سفر به ایران به شبکه جم تی وی پیوسته اند و مدیر این شبکه به این نیروها قول داده است که امکان تردد آنها به داخل کشور را فراهم می کند.
 
به گزارش «جام نیوز» این منبع افزود که یکی از این افراد بنام سارا رهبری که سابقا مسئول خرید سریال وهماهنگی انها برای دوبله در شبکه فارسی وان بوده است اینک همزمان در هر دو شبکه مشغول فعالیت می باشد.

بنابر دلائلی نامعلوم سارا رهبری به عنوان یکی از عناصر تأثیرگذار و کلیدی در این شبکه اخراج می شود و شاید همین امر جرقه ای می شود تا شعله بر اندام اختلافات این دو شبکه بیافتد.
 
سینا ولی الله، از عوامل فارسی وان روز دوشنبه 8 آبان 1391 با درج پستی در فن پیجش در فیس بوک، دست به افشاگری علیه سیاست های  مدیریت گروه "جم" (GEM)زد و گروه جم را گروهی خائن به ایرانیان دانست که به هر قیمتی به فکر بیزینس و منافع شخصی خود هستند.
 
بعد از افشاگری های سینا ولی الله، مدیریت گروه جم بلافاصله با انتشار بیانیه ای ولی الله را رقیبی حسود معرفی می کند و می نویسد: «بجای اینکه از موفقیت دیگران ناراحت باشید و از حسادت بسوزید شما نیز موفقیت را پیشه راه خود کنید و با تلاش و پشت کار و کمی هم عقل و درایت شما هم موفق شوید؟»
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد