همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

فشار سازمان بازرسی و کناره گیری یار نزدیک رییس!

در حالیکه برخی صحبت های اخیر کفاشیان را تاکتیک تازه وی و گروهش برای کم کردن فشارها می دانند اما نزدیکان به این مدیر پایان کار وی در فوتبال را نزدیک می بینند و استعفایش را قطعی.

در همین حال منابع آگاه خبری ضمن تایید استعفای وی در ماه آینده، خبر از دو تغییر مهم در این فدراسیون قبل از کنار رفتن کفاشیان می دهند.

بر اساس این اطلاعات مهدی محمد نبی دبیر کل فدراسیون فوتبال و بهروان رییس سازمان لیگ قبل از کفاشیان جای خود را به نفرات جدید می دهند.

 اعتراض رسمی سازمان بازرسی کل کشور به حضور مدیری بازنشسته چون بهروان در فدراسیون فوتبال و نامه محرمانه چندی قبل این سازمان به علی کفاشیان علت العلل تغییر در راس سازمان لیگ خواهد بود؛ موضوعی که گفته می شود ظرف روزهای آینده محقق خواهد شد.

 اما داستان کنار رفتن «نبی» اندکی پیچید ه تر است و خیلی ها تصور نمی کنند که کفاشیان نزدیک ترین مدیر فدراسیون به خود را قربانی کند، این در حالیست که خبر می رسد دبیر کل فدراسیون مخالفانی جدی دارد و همان مخالفان رییس را تحت فشار گذاشته اند. خود نبی این روزها روزه سکوت گرفته است اما منابع آگاه می گویند که وی به همراه کفاشیان و شاید مدتی زودتر از وی با این فدراسیون وداع نماید.

طی هفته های اخیر برخی تغییرات در بدنه فدراسیون فوتبال صورت گرفته که یاران کفاشیان از آنها با عنوان اصلاحات یاد می کنند و مخالفان وی، این اقدامات را تلاش برای ماندن بیشتر روی صندلی ریاست می دانند.

فوتبال ایران در بهمن ماه روزهای حساسی را به چشم خواهد دید و مجمعی که قرار است ماه آینده برگزار شود پاسخ بسیاری از ابهامات را خواهد داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد