همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

انقلاب در ساخت و ساز آسمان خراش ها / ساخت 830 متر ارتفاع در 90 ر

آسمان خراش ها غالبا زمان زیادی برای ساخت می برند. 20 آسمان خراش بلند در جهان که اکنون کار ساخت آنها به پایان رسیده است نشان می دهد به طور میانگین 5.5 سال برای ساخت نیاز دارند. 

به نقل از ایران ؛ با این حال، یک شرکت چینی اخیرا اعلام کرده که قصد دارد یک برج بلند 838 متری را تنها در 90 روز بسازد. این پروژه که به اسکای سیتی وان شناخته می شود، در شهر شانگشا در استان هونان چین برپا می شود.

البته این زمان، اگر چه زمان خارق العاده ای برای ساخت این بنای عظیم است اما می توان فرض کرد که بسیاری از کامپوننت های مورد نیاز برای آن را پیش ساخته و آماده نصب نگهداشته می شوند تا زمان بیشتری ذخیره شود.

در صورتی که ادعای این شرکت چینی محقق شود، می توان گفت که در هر روز 9 متر از ارتفای این برج بلند را ساخته اند. این مدت، 10 برابر سریعتر از زمانی است که در سریعترین آسمان خراش های ساخته شده در جهان تاکنون صرف شده است، این برج همان ساختمان دولتی امپایر است که درسال 1931 ساخته شده است.

اعداد روی میله ها، بیانگر مدت زمان صرف شده برای ساخت برجها می باشد. مقیاس اعداد به سال می باشد. ارتفاع میله ها هم ارتفاع برج ها را به متر نشان می دهد.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد