همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

مناقشه دختر خاله و پسر خاله معروف بر سر پارازیت‬

 

 محمد اصفهانی، خواننده پاپ کشور، در یادداشتی در وبلاگش پس از اینکه نسبت به "سانسور ناگهانی" تیتراژ سریال "تکیه بر باد" توسط واحد موسیقی صدا و سیما انتقاد کرده، به ارسال پارازیت بر روی امواج ماهواره ای اعتراض و آن را مضر توصیف کرده است.

وی نوشته است: "بیماری که داروهای سرکوب ایمنی مصرف میکند تا عضو پیوندی اش در بدن باقی بماند... سالمندان فرتوت که اصلا ماهواره نمی بینند؛ بیماران سرطانی وضعیف تحت شیمی درمانی ؛ مسلولها و جانبازان و معلولان ؛ بیماران اعصاب و روان ؛ آدمهای سالم و قوی که ماهواره نگاه نمی کنند ؛ بچه های سرطانی در کانونهایی مثل محک ؛ دیالیزی ها ؛ حامله ها ؛ نوزادها و جنین ها و... همه روز و شبشان را با پارازیت های ماهواره ای و تشعشعات مسموم و مضر آن طی کنند تا شما که کسی جرات ندارد در باره تان سؤال کند به وظیفه ی فرهنگی خود درجبهه های تهاجم فرهنگی و جنگ نرم عمل کنید؟ و مثل همیشه فقط با سیستم حذفی ظاهرا به سراغ دشمن و در اصل به سراغ هموطنان و خانواده های خود بروید؟... نکند خطر این تشعشعات را شوخی گرفته اید؟"

انتقادات تند اصفهانی به پارازیت های ارسالی در حالی است که پیش تر وزیر بهداشت که دختر خاله او هم هست، ادعاهای مربوط به مضر بودن پارازیت را رد کرده است. حتی وزارت خانه تحت مدیریت خانم وحید دستجردی در این باره آزمایش هایی را انجام داده و اطلاعیه منتشر کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد