همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

تصویر مشاور بازداشت شده/ کفاشیان: من که مشاور ندارم

دادستان تهران از بازداشت مشاور رییس فدراسیون فوتبال خبر داد.

 به نقل از ایسنا، عباس جعفری دولت‌آبادی،‌ در حاشیه مراسم تودیع و معارفه سرپرست دادسرای ناحیه 20 (دادسرای انقلاب) در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید، شنیده شده مشاور رییس فدراسیون فوتبال بازداشت شده‌ است آیا این موضوع صحت دارد یا نه؟ که وی پاسخ داد: یک متهم در تهران بازداشت شده ولی این مربوط به امروز نیست. اتهاماتی قبلا مطرح بود که شناسایی و دستگیر شده است و نمی‌توانم اتهامات وی را بیان کنم.
 
به گزارش ایسنا، "ش. د" ششم مهر سال 87 طی حکمی از سوی علی کفاشیان، به عنوان مشاور عالی فدراسیون فوتبال منصوب شده بود. او همچنین در زمان دبیرکلی کفاشیان در کمیته ملی المپیک،‌ مشاور اجرایی کمیته‌ی المپیک بود.
 
همچنین "ش. د" در زمان ریاست محمدرضا یزدانی خرم بر فدراسیون کشتی، به سمت مشاور عالی در امور اجرایی فدراسیون کشتی منصوب شده بود.
 
وی علاوه بر سمتهای ورزشی در حوزه‌های اقتصادی نیز فعالیت می کرده است.

کفاشیان:8 ماه است که دیگر مشاور ارشد ندارم!

علی کفاشیان می گوید بیش از 8 ماه است که هیچ ارتباطی با مشاور ارشدش ندارد.

به گزارش خبرآنلاین ؛علی کفاشیان درباره قصه بازداشت مشاورش می گوید:« ما از اوایل امسال یعنی بیش از 8 ماه است که همکاری مان را با او قطع کردیم. دیگر حتی به فدراسیون نیامده و من واقعا خبر ندارم که او چه می کند. ولی باید بگویم اگر هم او به هر اتهامی دچار مشکل شده باشد ، این مشکلات هیچ ارتباطی با فدراسیون فوتبال ندارد.»
 
به نظر می رسد این خبر بعد از بازی ایران و ازبکستان می تواند به چالشی بزرگ در فوتبال کشورمان تبدیل شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد