همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

رقص ملی پوشان در رختکن تیم ملی

 تماشا نوشت: شاید بعد از برد مقابل بحرین در بازی های مقدماتی جام جهانی 2006 آلمان، پیروزی مقابل کره بار دیگر یک بازی به یادماندنی را برای ایرانی ها رقم زد. بعد از پایان بازی رختکن تیم ملی تماشایی بود. وقتی بازیکنان یکی یکی در رختکن جمع شدند، به همدیگر تبریک می گفتند و روی همدیگر را می بوسیدند.


بازیکنان نیمکت نشین از جمله پژمان نوری و محمد نصرتی به همه بچه ها خسته نباشید می گفتند. نکونام که گل بازی را زده بود وقتی وارد رختکن شد با تبریک همبازی های خود رو به رو شد. بازیکنان نیمکت نشین بعد پایان بازی به زمین رفته بودند و به نکونام تبریک گفته بودند ولی در رختکن هم باز هم به نکونام تبریک گفتند.


بازیکنان تیم ملی در رختکن مدام می رقصیدند و شادی می کردند. جالب اینکه در لحظه ای که بازیکنان می رقصیدند عباسی وزیر ورزش وارد رختکن شد. در این لحظه بازیکنان خودشان را جمع کردند و همه سر جای خودشان نشستند.


عباسی وقتی پاداش تیم ملی که نفری 20 میلیون بود را اعلام کرد به بازیکنان گفت: «غیر از این پول 4 میلیون هم در راه است و قرار است به شما بدهند.»


عباسی وقتی حرف هایش را تمام کرد و بیرون رفت بازیکنان تیم ملی دوباره شروع به رقص و پایکوبی کردند. آنها نمی دانستند پاداش برد مقابل کره این مبلغ باشد. به همین دلیل وقتی این خبر را شنیدند به هوا پریدند و شروع به رقص و پایکوبی کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد