همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

خانه اجاره‌ای» روی آنتن می‌رود

11-474.jpg

لبه گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون ایسنا، این مجموعه‌ی طنز قرار است در باکس شبانه‌ی شبکه‌ی سه (ساعت 20 و 45 دقیقه) به‌صورت پخش هر شبی روی آنتن برود. سری جدی این سریال به کارگردانی شاهد احمدلو در 75 قسمت تولید می‌شود و تولید آن، در لوکیشن اصلی «خانه اجاره‌ای» همچنان ادامه دارد.

ایسنا، این مجموعه‌ی طنز قرار است در باکس شبانه‌ی شبکه‌ی سه (ساعت 20 و 45 دقیقه) به‌صورت پخش هر شبی روی آنتن برود. سری جدی این سریال به کارگردانی شاهد احمدلو در 75 قسمت تولید می‌شود و تولید آن، در لوکیشن اصلی «خانه اجاره‌ای» همچنان ادامه دارد.

حمید لولایی، بهنوش بختیاری، پروین قائم‌مقامی، عباس جمشیدی و اشکان اشتیاق بازیگران جدیدی هستند که به «خانه اجاره‌ای» اضافه شده‌اند و مهران غفوریان، شهین تسلیمی، نعیمه نظام‌دوست، بهشاد مختاری، امیر کاظمی و آرش نوذری از جمله بازیگرانی هستند که از تیم قبلی با «خانه اجاره‌ای» همکاری می‌کنند.

حمید لولایی در این سریال، نقش شخصیتی را دارد که به‌تازگی از خارج به ایران برگشته است و در یکی از واحدها زندگی می‌کند. بهنوش بختیاری هم دختر اوست. یکی از واحدهای خانه هم خالی است که بهانه‌ای می‌شود برای حضور دو یا سه قسمتی بازیگران مهمان، برخی بازیگران چهره، مهمانان «خانه اجاره‌ای» را تشکیل می‌دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد