همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز را به مردها بسپارید...

مــــردها همه چیز را درست میکنند !! ...
!من درستش میکنم
 

 

کمربند ایمنی خراب شده؟
!من درستش میکنم


تلویزیون از میزش بزرگتره؟
!من درستش میکنم


اوه در بازکن نداریم؟
!من درستش میکنم

اتاقت کم نوره؟
!من درستش میکنم


دوشاخه برقیت استاندارد نیست؟
!من درستش میکنم


پخش ماشین رو بردن؟
!من درستش میکنم


قفسه کتابها زیر فشار داره میشکنه؟
!من درستش میکنم
(ترجمه: این کتابها فقط برای منظور حفظ سازه اینجا قرار دارند و فروشی نیستند)

یخدون نداریم؟
!من درستش میکنم


نور نمیذاره صفحه خودپرداز رو ببینی؟

!من درستش میکنم


ماشین خارجی خریدی؟ عادت داری فرمونت سمت راست باشه؟
!من درستش میکنم


ماهواره توی بارون از کار میافته؟
!من درستش میکنم


قهوه جوش نداری؟
!من درستش میکنم


توی این بارون موتور برف پاک کن خراب شد؟

!من درستش میکنم



قفسه داره میافته؟
!من درستش میکنم

چرخها رو دزد برد!؟
!من درستش میکنم


اگه میز بشکنه چی؟
!من درستش میکنم

اگزوز شکسته و میخوره کف خیابون؟
!من درستش میکنم


هر سیمی رو جدا میکنی از پشت میز می افته رو زمین؟
!من درستش میکنم


آخی شهرتون اسکیت برد نداره
!من درستش میکنم
 

مرداب به رود گفت: چه کردی که زلالی....؟
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد