همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

"تینا آخوندتبار" در آغوش "حامد کمیلی" !

 
 

 سایت جوان امروز عکسی را با عنوان " فساد در سینما: در آغوش گرفتن تینا آخوندتبار توسط حامد کمیلی" منتشر کرد.

این سایت در توضیح آن نوشت: این عکس مربوط میشه به عکس یادگاری یک سری از بازیگران سینما و تلوزیون که در آن آقای کمیلی از پشت سرکار خانوم تیبا آخوند تبار را در آغوش گرفته است ...

نکته جالب اینجاست که کسانی که در اوج فساد هستند امثال خانم پرستو صالحی با پرویی تمام مصاحبه می کند که من فاسد نیستم و دیگران فاسد هستند!

و جالب تر می شود وقتی فاسد تری مثل بهرام رادان با گستاخی به دفاع تمام قد از محیط فاسد سینما می پردازد و هیچ کس نیست که جواب این جوجه فاسدان عرصه هنر را بدهد!!!

من نمی دانم این چه عدالت و ظلمی است که در کشور ما در حال رخ دادن است که امثال این هنرمندان به واسطه ی مهر و محبت این مردم نسبت انها هرجور که می خواهند می تازند!

به دلیل شهرت و موقعیت ای که دارند به اسم مهمانی هر جور که می خواهند رفتار می کنند و خود را تافته جدا بافته از دیگران می دانند!!

سوال اینجاست که اگر یک جوان ایرانی رفتار و کردار برخی از این به اصطلاح هنرمندان را داشته باشد چگونه با او رفتار می شود!

اما کاملا می شود احساس کرد چرا با وجود بودجه های کلان فرهنگی هیچ زمان رضایت نسبی در این عرصه به دست نیامده است! چون امثال این هنرمندان و برخی دیگر آن را مصرف می کنند و به دلیل علاقه طبیعی جوانان به هنرمندان از اثرات منفی رفتار انها بیشتر بهرمند می گردند!

نظرات 1 + ارسال نظر
ساسان دوشنبه 1 خرداد 1391 ساعت 00:31

بیخودی چرا به مردم تهمت فساد میزنید وقتی فساد از دولت احمدی نژاد بالا میره ؟اونا محرمن و بزودی ازدواج میکنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد