همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

شاهکار پرسپولیس؟

درخصوص بازی که تیم پرسپولیس مقابل سایپا انجام داد فقط به این چندنکته اکتفا میکنم اول اینکه فکر میکنم امسال باید در روز پایانی لیگ هواداران  جشن عدم سقوط ویا عزا سقوط رابگیرند.

نکته دیگر اینکه بسیاری از بازیکنان حاصراین تیم حتی توانایی بازی در محلات تهران ولیگ دسته سه هم ندارند.چه رسد به بازی در لیگ یک وبرتر  بازیکنانی نظیر شیری شکوری مهدوی کیا هاشمیان بادامکی ممد توتال و.....

ازهم اکنون به اقایان استیلی وکاشانی بابت این تیمی که جمع کردند وباعث سرفرازی هواداران شدند تبریک میگویم؟ این اولین بار در تاریخ این باشگاه است که پرسپولیس برای عدم صعود میجنگند.وبا این بازیها مشکلی که دارد فقط باید خدا کمک کند که در لیگ بماند .دو بازی خارج از خانه با تراکتور و فولاد ودر خانه با راه اهن؟

به اقای رویانیان بابت مدیریت درست واگاهی کافی به تمام زوایایی فوتبال وتوانای های مدیریتی ورزشی تبریک میگویم؟

وبه اقای دنیزلی بابت ومربی گیری ومهره چینی صحیح؟؟؟تبریک میگویم؟واقعا این اقا مربی خیلی باهوش ونابغه ای است؟ که با چنین مهره چینی قصد داشت کلک به سایپا بزندو انها را گمراه کند؟ وانها نتواند دست وی را بخوانند؟واقعا تبریک  میگویم .

واغاز جنگ برای عدم صعود را واقعا واز صمیم قلب تبریک میگویم؟

هر چند تمام مسائل را نمی توانم بگویم ولی فقط همین قدر بسنده میکنم که دست های دیگری در کار است که جهت انحراف افکار عمومی این بازی ها را با این تیم پر طرفدار میکنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد