همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

ازدواج هفتم گوگوش با مجری مشهور شبکه ماهواره ای!+شناسنامه

 یک مجری شبکه ماهواره ای دروغ 13 خود را صفحه فیس بوکش، ازدواج با خواننده زن لس آنجلسی عنوان کرد.
هومن خلعتبری در برنامه تلویزیونی آکادمی موسیقی گوگوش به عنوان داور مسابقه، گوگوش و بابک سعیدی را همراهی می کند.در واقع این خواننده با نامزد جدید خود در یکی از شبکه های ماهواره ای همکار بوده اند.

این خواننده زن در اظهاراتی خنده دار درباره ازدواج جدیدش گفته است: من طالب مردی هستم که چشم به ثروتم نداشته باشد و من را به خاطر ثروت دوست نداشته باشد. خوشبختانه هومن من را به خاطر ثروت نمیخواهد. من عشق را دوست دارم و همسرم باید تا آخر عمر به این عشق متقابل لطمه نزند!!

نامزدش نیز نیز نظر خود در مورد همسر جدیدش را اینگونه بیان کرده است : گوگوش دختر! رویاها و عشق زندگی من است!!!

نکته خنده دار اینجاست که نامزد این خواننده لس آنجلسی ، گوگوش را با وجود داشتن سن بالا و سوابق غیراخلاقی در کارنامه هنری و زندگی شخصی اش دختر رویاهای خود می داند.حال اینکه این موضوع دروغ 13 است یا واقعیت مشخص نیست!

تا قبل از این، این خواننده که سوابق فعالیت سیاسی ضد نظام جمهوری اسلامی در خارج از کشور را داشته است،با یکی از کارگردان های مطرح داخل کشور ازدواج کرده بود.
نظرات 2 + ارسال نظر
افسانه جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 17:51 http://gtale.blogsky.com

این خانم گوگوش هم عجب دل خجسته ای داره

مریم پنج‌شنبه 25 خرداد 1391 ساعت 11:57

شما که هفت ازدواجش رو شمردی لااقل عکس صفحه دوم شناسنامه ش میذاشتی

پیدا نکردم .که بگذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد