همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

نوزاد مرده در آرژانتین پس از 12 ساعت زنده شد

یک نوزاد در آرژانتین پس از دوازده ساعت که از اعلام فوت وی می گذشت زنده شد.

به گزارش مونیتورینگ اخبار خارجی واحد مرکزی خبر،مسئولان بیمارستان به والدین این نوزاد دخترکه سه ماه زودتر از موعد مقرر به دنیا آمد اعلام کردند که وی فوت کرده است اما وقتی که آنها برای تحویل جسد مراجعه کردند دریافتند که نوزادشان نفس می کشد و زنده است.

آنالیا بوثر مادر این نوزاد گفت:زمانی که نوزاد به دنیا آمد من چیزی را به خاطر نمی آورم زیرا بیهوش بودم و مسئولان بیمارستان حتی او را به من نشان ندادند.

فابیان وارون پدر این نوزاد هم گفت:مسئولان بیمارستان اعلام کردند که نوزادم پس از تولد به علت نارس بودن درگذشته است و وقتی برای تحویل جسد وی برای خاکسپاری به بیمارستان مراجعه کردم آنها وی را درون یک سبد کوچک قرار داده و به من تحویل دادند و همسر من برای نخستین بار به نوزادمان در داخل سبد نگاه کرد و گریه می کرد و او پارچه روی نوزادمان را برداشت و دست
کوچک او را لمس کرد اما در این هنگام ناگهان صدای گریه او ما را بهت زده کرد .

وی افزود:من یکبار دیگر به چهره نوزادمان نگاه کردم و دیدم که او حرکت می کند و نمرده است و پارچه را از صورت او کنار زدم تا مانع تنفسش نشود و انگار او از خواب بیدار شده بود و ما به سرعت او را به بخش مراقبت از نوزادان نارس منتقل کردیم .

گفتنی است به دنبال این حادثه مقامات پلیس تحقیقات را از کارکنان بیمارستان آغاز کرده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد