همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

اس ام اس و جک خنده دار فروردین ۹۱| sms jok jadid


وقتی کسی ناراحتت می کنه ۴۲ تا ماهیچه استفاده میشه تا اخم کنی! اما فقط ۴ تا ماهیچه لازمه که دستت رو دراز کنی و بزنی پس کلش!

اس ام اس بازی بین دو عاشق، دختره این پیامک رو میفرسته:

عشق من اگر الان خوابی، رویاهاتو برام بفرست

اگر داری میخندی، لبخندت رو برام بفرست

و اگر در حال گریه ای، برایم اشکهایت را ارسال کن

دوستت دارم

پسره جواب میده:

من الان توالتم. چی برات بفرستم !؟!؟!؟

.

.

.

پیامک خنده دار

اعصاب چیست؟

چیزیست که هیچ کس ندارد ولی توقع دارند که تو داشته باشی!

توقع چیست؟

چیزیست که همه دارند و تو نباید داشته باشی!

.

.

.

جوک و اس ام اس جدید

پیس پیس پیسسسسسس

فیش فیش فیشتتتتتتت

( برقراری ارتباط جنس نر با ماده در ایران ! )

.


اس ام اس جدید

دوست عزیز !!! اگر خیلی آشغالی , حداقل قابل بازیافت باش !!!

مرسی ! :)

.

.

.

تخم مرغ دانه ای ۳۰۰ تومان!!!

نیمرو را به خاطر بسپار !

دانشجو مُردنیست !

.

.

.

در راستای پاییز و زمستون و قبض گاز ! :

حالا خوبه که اسمش گازه اینقدر پول قبضش میاد

فکر کن اگه اسمش بوس بود…..چقدر میومد !

.

.

.

پشت کامیونا مینویسن عاقبتِ فرار از مدرسه

پشت مسافر کشا

عاقبت ادامه تحصیل!

.

.

.

دعای غضنفر :

خدایا به من آرامشی اعطا فرما که نزنم دهن خیلیا رو سرویس کنم !

.

.

.

از مهمترین مزیتهای زندگی در کانون گرم خانواده نسبت به زندگی مجردی

تقسیم پشه ها بین اعضای خانوادست !

.

.

.

لذت بردن یعنی اینکه بری مهمونی، دخترشون برات شربت بیاره

آروم بگی :خودتون درست کردین؟؟ اونم با عشوه بگه : بله نوش جان

تو بگی : پس نمی خورم ، مرسی !

.

.

.

راسته که میگن

اگه به یه کچل بخندی بی برو برگرد کچل میشی

ولی به یه میلیونر قهقه هم بزنی هیچ اتفاقی نمی افته !

.

.

.

معلمه سر کلاس میگه هرکی خنگه از سر جاش پاشه

یکی از شاگرد ها از جاش پا میشه میگه

آقا به خدا ما خنگ نیستیم پا شدیم شما تنها نمونی !

اولی: ببخشید با حرف هایم سر شما را درد آوردم.
دومی: نه اختیار دارید، من حواسم جای دیگری بود! . . .

به غضنفر میگن: دوست داری بابات بمیره ارثش به تو برسه؟
میگه: نه، دوست دارم بکشنش تا دیه هم بگیرم!

از یارو می پرسن “دگرگونی” یعنی چی؟ میگه یعنی این گونی نه ، یک گونی دیگه!

به یکی می گن با مخابرات جمله بساز! میگه: مخا برات برقصم!

یارو میره تو یه کتابفروشی …. میگه: وولک پوستر مو رو داری ؟ کتابفروش میگه: نه! طرف می گه: وی ی ی تو هم تموم کردی ؟!

روزی عقابی خسته داشت پرواز میکرد که ناگهان گنجشکی میره طرفش میگه: کاکا وسعت پر رو حال میکنی؟ عقابه میگه: برو حوصلتو ندارم! گنجشکه بازم پیله میکنه میگه: کا وسعت باله رو حال میکنی؟ عقابه بازم میگه: بروحوصلت و ندارم و گرنه میام یه کاری میکنم پرات بریزه! گنجشکه میگه: مردی بیا! عقابه میره شگنجشکه میزنه پراشو میروزنه گنجشکه در حال افتادان میگه میگه کا هیکل و حال میکنی!

یارو ماشینش قفل میشه.

بنده خدا میره میگرده دوساعت سه ساعت بعد یک قفل ساز پیدا می کنه میاره بعد به زن و بچش با کمال شرمندگی میگه:تا من رفتم و برگشتم تو ماشین حوصلتون که سر نرفت؟

. . .

وقتی کسی ناراحتت می کنه ۴۲ تا ماهیچه استفاده میشه تا اخم کنی! اما فقط ۴ تا ماهیچه لازمه که دستت رو دراز کنی و بزنی پس کلش

نظرات 1 + ارسال نظر
بنده خدا سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 13:09

سلام عزیز برادر
من خواهش می کنم دست از این جوکهای بی مزه برداری
و به زندگی خودت ادامه بدی
جوکهات خیلی یخند. کمی نمک تهیه و بهش اضافه کنی بد نیست
درود بر شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد