همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

منتظر اخبار عجیب و غریب درباره «قلاده​های طلا» باشید

فیلم «قلاده های طلا» یک اثر موج سوارانه سیاسی است که جای نقدش در این یادداشت نیست اما حواشی این فیلم آنقدر خوب چیده شده که به خوبی مردم را به سینما بکشاند و در این بین نباید ترفندهای رسانه ای درخصوص این فیلم را نادیده گرفت و صدالبته نقش ابولقاسم طالبی و لابی های گسترده اش با رسانه های مختلف.

 او بارها و بارها حواشی حین تولید فیلمش را در بهترین وجه ممکن رسانه ای کرد و خودش هم لقب «سیاسی ترین» فیلم تاریخ سینما(!؟) را به این فیلم داد تا فارغ از هرگونه قضاوت رسانه ای و انتقادهای مطبوعاتی، بازار اکرانش را داغ کند. با این حال زیاد بعید نیست اخباری با تیترهای زیر در روزهای آینده در رسانه های مختلف منتشر شود:

 

- دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور در صف دعوت از کارگردان فیلم ماه هاست انتظار می کشند.

- فروش فیلم در تنها سینمای شهر(...) تا صبح ادامه داشت و صف های مردم جلوی سینما به صورت فشرده حاکی از علاقه شدید مردم به این فیلم گزارش شده.

- هفته نامه انگلیسی زبان(...) در تحلیلی فیلم جدید طالبی را شاهکار سینمای ایران در دهه 80 عنوان کرد.

- طلاب مدرسه های علمیه (...) و (...) با انتشار بیانیه ای از ساخت این فیلم تشکر کردند و آن را برای تماشا به همه طلبه ها توصیه کردند و خواستار اکران خصوصی آن در حزوه های علمیه با حضور کارگردان و عوامل فیلم شدند.

- جمعی از کشاورزان روستای (...) با پای پیاده برای دیدن این فیلم به شهر (...) عزیمت کردند.

- فروش فیلم در تهران رکورد شکست، این اتفاق در بعد از انقلاب بی سابقه بوده و فروش فیلم تنها در یک روز معادل کل فروش فیلمهای اکران نوروزی بوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد