همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

شایعه همجنس باز بودن این بازیگر مشهور هالیوود + عکس

http://www.parsnaz.ir/upload/48/0.300638001331160414_parsnaz_ir.jpg

 
کلونی همیشه بمانند یک فرد متشخص رفتار می کند و حتی وقتی می خواهد درباره شایعه همجنس باز بودنش صحبت کند نیز با خونسردی صحبت می کند.به گزارش پارس ناز کلونی که اکنون با استیسی کیبلر، ستاره سابق کشتی کج زنان رابطه دارد، می گوید مشکلی با اینکه میگویند وی درباره زندگی شخصیش حقیقت را نمی گوید، ندارد به نظرم شایعه خنده داریه. اما بدون شک آخرین کاری که از من خواهید دید، اینه که بگم اینا دروغه . چون اینکار درستی در قبال دوستام در جامعه همجس بازان نیست.

 
www.parsnaz.ir - شایعه همجنس باز بودن این بازیگر مشهور هالیوود + عکس


کلونی صحبتش را چنین باز می کند دوست ندارم این احساس بوجود بیاد که همجنس باز بودن چیز بدیه. زندگی شخصی من، شخصیه و من هم خیلی در اون خوشحالم. وی در پایان گفت حالا اگه کسی فکر کنه من همجس بازم، به کی ضرر میرسه؟ بذار اینطور فکر کنن. چون مطمئنن بعد از مرگم هم افرادی هستند که بگن کلونی همجنس باز بود که خب کوچکترین ارزشی برای من نداره.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد