همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

مصطفی درایتی:حذف هاشمی به ضرر حاکمیت است

متاسفانه در این چند سال اخیر به جای تحقق شعار جذب حداکثری و دفع حداقلی بیشتر در جهت دفع نیروهای نظام عمل کردیم تا جذب آن ها. در حالی که چنین رفتاری با حاکمیت عقلانی متناقض است

حجت الاسلام مصطفی درایتی در خصوص جایگاه مجمع تشخیص مصلحت نظام و نقش هاشمی در احیای این جایگاه گفت: من معتقدم جایگاه هاشمی حرمت خاصی دارد و به نظر نمی رسد که این جایگاه ویژه با حضور فرد دیگری به جز هاشمی محقق شود.

حجت الاسلام مصطفی درایتی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص عملکرد آیت الله هاشمی در مجمع تشخیص مصلت نظام خاطرنشان کرد: هاشمی ثابت کرده است که در هر کار عملی که تا کنون به وی واگذار شده است به بهترین شکل عمل کرده و هیچ گاه نگرانی برای انجام کارهای بزرگ نداشته است.

 

وی ادامه داد: ممکن است برخی نسبت به عملکرد هاشمی انتقادی هم داشته باشند ولی این خلاف انصاف است که توانمندی های وی را در پیشبرد مسائل کلان کشور و تدوین سند چشم انداز بیست ساله نظام نادیده بگیریم. به طور کلی می توان گفت اگر آیت الله هاشمی در مجمع تشخیص مصلحت نظام نبود، امروز شاهد همین حد از کارآمدی نیز نبودیم.

درایتی اضافه کرد: جایگرین کردن فرد دیگری به جای هاشمی به منزله محروم کردن نظام از این سرمایه اجتماعی است. چرا که حتی با تمام کاستی هایی که وی دارد کسی نمی تواند منکر پختگی او در مسائل مختلف شود و افرادی که تصور می کنند وی باید از این جایگاه کنار گذاشته شود ، به مصلحت حکومت توجه ندارند؛ چرا که حذف وی تنها به ضرر حاکمیت است. ضمن اینکه با توجه به اشنایی کامل رهبری با هاشمی گمان نمی کنم فرد دیگری جایگزین وی شود.

حجت الاسلام درایتی در پایان تاکید کرد: اصولا اگر ما درون کشور رفتار حاکمیت را به گونه ای تنظیم کنیم که نتوان از تمام نیرو ها و سلایق کارآمد استفاده کرد، دچار اشتباه بزرگی شده ایم.

وی تاکید کرد:متاسفانه در این چند سال اخیر به جای تحقق شعار جذب حداکثری و دفع حداقلی بیشتر در جهت دفع نیروهای نظام عمل کردیم تا جذب آن ها. در حالی که چنین رفتاری با حاکمیت عقلانی متناقض است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد