همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

اشک های آنجلینا جولی در سرزمین خون و عسل

اشک های آنجلینا جولی در سرزمین خون و عسل

آنجلینا جولی بعد از ساخت سرزمین خون و عسل تهدیدهایی از طریق ایمیل دریافت کرده است.

 فیلم «در سرزمین خون و عسل» علی‌رغم آن ‌‌که در کشورهای مختلف با استقبال عمومی مواجه شده، مخالفانی نیز داشته و همین امر موجب شده است که در چند وقت گذشته، آنجلینا جولی، کارگردان این فیلم، و برخی دست‌اندرکاران صربی این فیلم مورد تهدید قرار بگیرند.

آنجلینا جولی در این خصوص به روزنامه گاردین گفته است که شخص او پیام‌های تهدید‌آمیزی را به صورت آن‌لاین دریافت کرده، شیشه اتومبیل یکی از دست‌اندرکاران فیلم وی نیز شکسته شده و تلفن و ای ‌میل‌های برخی دیگر از اعضای این فیلم نیز هک شده‌اند.

در کنار این تهدیدها اما فیلم «در سرزمین خون و عسل» که روز دوشنبه، ۲۴ بهمن‌ماه، جایزه صلح جشنواره بین المللی فیلم برلین را از آن خود کرد، در کشورهای مختلف، از جمله بوسنی، مورد استقبال قرار گرفته است.

آنجلینا جولی، که این فیلم نخستین تجربه او در مقام کارگردان به شمار می آید، در حالی که اشک در چشمانش حلقه زده بود، چند کلمه‌ای به زبان بوسنیایی سخن گفت و ساخت «در سرزمین خون و عسل» را تجربه‌ای زندگی ساز برای خود توصیف کرد.

در سرزمین خون و عسل به جنگ بوسنی در دهه ۱۹۹۰ پرداخته و فیلم پیرامون داستان عشق «دنیل»، یک سرباز و پسر یک ژنرال صرب، و «آیلا»، هنرمند بوسنیایی، است؛ عشقی که با آغاز جنگ ابعاد ویرانگر و مبهمی پیدا می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد