همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

افشاگری FBI درباره استیو جابز

در این گزارش که به تازگی منتشر شده به مسائل مختلف زندگی استیو جابز اشاره شده و از برخی خصلت های ناپسند او نیز پرده برداشته شده است.

 با انتشار گزارش‌ FBI، معلوم شده که این سازمان سال‌ها بنیانگذار خلاق شرکت اپل را زیر نظر داشته است. در این گزارش‌ها که اخیرا بر اساس قانون «آزادی اطلاعات» بیرون آمده، استیو جابز در دوران جوانی مصرف کننده مواد مخدر بوده و همچنین توانایی غالب کردن فکر خودش را به جای واقعیت داشته است.

در این گزارش که به تازگی منتشر شده به مسائل مختلف زندگی استیو جابز اشاره شده است. 

روزنامه یو‌اس ‌تودی می‌نویسد که تحقیقات اف‌بی‌آی برای شناخت بهتر استیو جابز که ممکن بود از سوی جورج بوش در ۱۹۹۱ به مقامی منصوب شود و همچنین به دنبال تهدید بمب‌گذاری در شرکت اپل انجام گرفته بود. برای تشکیل پرونده‌ای در مورد استیو جابز با گروهی از کسانی که او را می‌شناخته‌اند گفتگو شده بود. سایت مجله آتلانتیک هم بر اساس گزارش اف‌بی‌آی می‌نویسد که جابز دانش آموز خوبی نبوده است.

استیو جابز برای رسیدن به هدفش واقعیت را به شکلی که می‌خواست تغییر می‌داد که باعث شد عده‌ای در  صداقتش شک کنند. جابز در دوران جوانی و تحصیل، داروهای روان‌گردان از جمله «ماری جوانا»، «حشیش» و «ال اس دی» مصرف  می‌کرده است. استیو جابز تا مدت‌ها حاضر نبود بپذیرد از «کریس ان برنان» صاحب دختری شده و تا سال‌ها از آنان حمایت نمی‌کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد