ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
«لیتریک ایزمن» Leatrice Eiseman، مدیر اجرایی شرکت پنتون Pantone که استاندارد رنگهای لباس و صنایع خانگی را تعیین میکند، در این باره گفته است: این رنگ بنا بر ایده تحرک و ایجاد انگیزه برگزیده شده است، پیشبینی هر سالانه رنگ بر پایه نیاز مشتریان و آنچه آنان میخواهند، صورت میگیرد و بلافاصله مورد استفاده طراحان گوناگون قرار میگیرد.
«واشنگتن پست» در این باره نوشته است که جهان سال آینده به رنگ خاکستری نیاز ندارد، جهان به رنگی نیاز دارد که از آن انگیزه، انرژی و شجاعت برای اقدام برخیزد. به همین جهت مؤسسه رنگ «پنتون» بر پایه تحلیل روانشناسان خود رنگ نارنجی مایل به سرخ را به عنوان رنگ سال 2012برگزیده است.
مدیر اجرایی پنتون در همین باره گفته است که این انتخاب یک انتخاب سلیقهای نیست، ما به نوعی، روح زمانه را درمییابیم و به همه خواستههای دور و برمان نگاه میکنیم.
وی همچنین در این باره افزوده است که مشتری نقشی اساسی در احیای اقتصاد دارد و این نارنجی مایل به سرخ است که آدرنالین تولید کرده و مشتری را به فعالیت بیشتر در راستای خرید تشویق میکند. سالهای گذشته هم صورتی گرم، فیروزهای و زرد هم بر پایه دلایلی خاص برگزیده شده بودند.
جالبترین ها