همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

می‌خواهید بدانید چرا مردم از روحانی‌ها ناراحت هستند؟

 آیت الله مجتهدی روزی به طلبه ها گفت : می خواهید بدانید چرا مردم از روحانی‌ها ناراحت هستند؟ بنده از خودم می گویم. من آن‌قدر تمکن دارم که گران‌قیمت‌ترین ماشین‌ها را بخرم ولی گفتم چون حوزة علمیه اداره می‌کنم باید ساده زندگی کنم، و ممکن است طلاب به من تأسی کنند لذا به خداوند عرض کردم خدایا من ماشین نمی‌خرم تو هم برای من هر موقع خواستم جایی بروم وسیله‌ای را جور کن و دعایم مستجاب شد.

شما هم سعی کن حتی‌المقدور ماشین نداشته باشی، و پیاده در کوچه و خیابان قدم بزنی، تا مردم شما را ببینند و فکر نکنند که همة روحانیون ماشین دارند، و وضع همة آنها هم خوب است، و شاید یکی از مواردی که الان عده‌ای از ما روحانیون ناراحت هستند، همین مطلب باشد، حتی سعی کنید بنز و ماشین‌های جدیدی که مال دیگران است سوار نشوید، مردم که نمی‌دانند این ماشین مال شما نیست."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد