همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

قصه ی یک سردار مهربون به نام " عزیزمحمدی "

پرسپولیس دربی را باخت و حذف شد .مشکلات فنی و تاکتیکی  به کنار اما، چند خطی از یکی از مسئولان نوشته ایم که فکر نمیکنیم خواندنش ضرری داشته باشد .

 عملکرد فدراسیون و مخصوصا سازمان لیگ و مشخصا عزیزمحمدی در حافظه تاریخی هواداران پرسپولیس  ثبت خواهد شد.آقایان به خواسته خودشان رسیدند. اقایان هنوز نتوانسته اند جواب قانع کننده ای برای یک سوال ساده داشته باشند.

 به راستی چرا تمام برنامه های اعلام شده قبلی ناگهان بهم ریخته شد تا بازی حذفی برگزار شود. دوستانی که مدام از برنامه ریزی و برنامه محوری و ... دم می زنند چگونه شد که در طرفه العینی تمام برنامهای قبلی را "کشک" فرض کرده و اینچنین با عجله حکم به برگزاری بازی حذفی دادند؟

 چرا بازیهای لیگ به تعویق افتاد در حالیکه روز و ساعت بازی هم قبلاً اعلام شده بود؟ چرا بازیهای حذفی برخلاف تاریخ قبلی که آقایان در برنامه خودشان اعلام کرده بودند ناگهان به جلو افتاد؟

 آقایان هیچ پاسخی برای این دو سوال نداشتند. آقایان هیچ توضیح قانع کننده ای  ارائه نکردند و تنها جوابشان این بود که "ما می گوییم.ما مسئول برنامه ریزی بازیها هستیم . باشگاهها حق اظهار نظر ندارند.باشگاهها حق تعیین تکلیف ندارندو ما .... " در حقیقت جواب آقایان این بود که "دلمان خواست چون زورمان زیاد است و کسی حق اعتراض ندارد"

 آقایان فکر کرده اند بقیه هم مثل خودشان هستند. نه دوستان عزیز مردم بسیار باهوش و تیزبین هستند.خیلی بیشتر از آن چیزی که شما فکر می کنید.

 اتفاقات این فصل را از که مرور کنیم، متوجه بسیاری از مسایل خواهیم شد.

 آقای سردار ابتدای فصل مصر بودند که اجازه ثبت قرارداد بازیکنانی که سقف را رعایت نکرده اند می گیرند.دائم در مصاحبه هایش خط و نشان کشید که محروم می کنم.جریمه می کنم.کارت صادر نمی کنم و فلان می کنم و بهمان می کنم و ...

 اما در عمل چه اتفاقی افتاد.هیچ. استقلال رحمتی و حیدری و آندو و ... را به خدمت گرفت و سردار قصه ما ساکت نشسته بود و تماشا می کرد.وقتی گند قضیه رحمتی  درآمد و مشخص شد که در مذاکره با تیمها از جمله پرسپولیس چه شرایط عجیبی را درخواست کرده ( از مبلغ نزدیک به 1 میلیارد تا انتخاب دروازبان دوم تیم و ... ) سردار برای اینکه جو را آرام کند ابتدا گفت اگر حقیقت داشته باشد محرومش می کنم و فلان می کنم و ... در نهایت همه چیز با دعوت از رحمتی به سازمان لیگ و گرفتن قول !!! خاتمه یافت.سردار زحمت کشید و از بازیکن قول گرفت تا سقف را رعایت کند.رحمتی هم قول داد و همه چیز به خوبی و خوشی تمام شد.( احتمالا سردار و رحمتی به یاد دوران کودکی انگشتان را در هم گره زده و بهم قول دادند ) .

 داستان حیدری هم واقعا شاهکار بود.یک افتضاح به تمام معنی که اگر در هر کجای دیگر اتفاق می افتاد به برکناری بسیاری از فدراسیون نشینها منجر میشد.یک تبعیض واضح .جانبداری اشکار یک مسوول از یک باشگاه خاص.  وقتی سپاهان حاضر نشد رضایتنامه حیدری را صادر کند و درخواست مبلغی پول برای صدور رضایت نامه کرد سردار قصه ما وارد داستان شد و شخصا رضایت نامه حیدری را از سپاهان برای استقلال گرفت.سردار قصه ما  کلا ادم مهربانی است.خیلی به فکر بازیکنان است. تمام فکر و ذکرش کمک به باشگاهها است البته نه همه باشگاهها .

 داستان با برنامه ریزیهای لیگ ادامه پیدا کرد.جاییکه تمام بازیهای استقلال بعد از بازی پرسپولیس انجام میشد و سردار حتی زحمت پاسخ دادن به اعتراض پرسپولیس را هم به خود نداد.

 اوج این سناریو در برگزاری دربی حذفی اتفاق افتاد.جاییکه سردار قصه ما ناگهان همه برنامه های از پیش اعلام شده را بهم زد و دیکتارگونه حکم به برگزاری بازی داد. ( از داوری و احکام کمیته انضباطی و بازی کردن تیموریان علی رغم محرومیت و ... فاکتور می گیرم )

سردار قصه ما هنوز حال و هوای سرداری در سر دارد.تحکم می کند و زور می گوید چون قدرت دارد.از قدرتش به نفع تیم خاصی استفاده می کند چون دلش می خواهد.چون منافعش حکم می کند .چون روابطش اینگونه ایجاب می کند.

 سردار آیا علاقه شخصی و قلبی شما به رنگ آبی در تصمیم گیریهایتان دخیل نبوده است؟ آیا دوستی نزدیک شما با مدیر عامل استقلال دلیل این اتفاقات نیست؟آیا حضور دوست شما در هیات رییسه فدراسیون دلیل این اتفاقات نیست؟ اینکه می گویند شما و فتح ا...زاده زمانی در هیات مدیره استقلال حضور داشته اید حقیقت ندارد؟ اینکه در تمام سفرها شما و مدیرعامل استقلال درکنار هم هستید واقعیت ندارد؟ آیا نزدیک بودن انتخابات فدراسیون و متزلزل شدن  جایگاه شما دلیل این موضعگیریهای شما نیست؟ آیا  این موضوع حقیقت دارد که جنابعالی  ائتلافی را با حضور فتح ا...زاده و ... برای کاندید شدن در انتخابات تشکیل داده اید و .....؟

سردار تاریخ در مورد شما قضاوت خواهد کرد .امیدوارم ما اشتباه کرده باشیم هرچند شواهد امر چیز دیگری را نشان می دهد.

کلام آخر ، بهتر است پایتان را از روی دم شیر بردارید، مطمئن باشید 40 میلیون هوادار پرسپولیس، کوچکترین بی احترامی و محرومیت کاپیتان خود را تحمل نمی کنند، پنجشنبه منتظر اولین نمونه از حمایت تماشاگران از جادوگر باشید.


سایت کانون هواداران پرسپولیس

نظرات 1 + ارسال نظر
مهرناز محمدزاده دوشنبه 21 آذر 1390 ساعت 21:05 http://bizna.ir

دوست عزیزم از اینکه در اینترنت فعالیت میکنید خوشحالم و پیشنهاد میکنم برای کار حرفه ای در اینترنت در بیزنا ( طرح بیزنس ملی ایران ) فروشگاه (رایگان) راه اندازی کنید و به تجارت الکترونیک بپردازید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد